Office Manager | Deutsch
Grafton Recruitment s.r.o.
Vnímáte se jako profík, který zvládne více věcí naráz a dokáže rozpoznat důležité od méně důležitého? Jste loajální a mluvíte skvěle německy? Potřebujeme Vás!
Na pozici OFFICE MANAGER budete mít na starost:
- zajištění chodu kanceláře, spolupráce napříč celou společností
- podpora vedení podniku v Německu a finanční ředitelky v Praze (zápisy z jednání, hlídání termínů …)
- evidence smluv
- archivace, skartace
- zajištění marketingu společnosti, eventových akcí pro zaměstnance i pro zákazníky
- správa docházkového systému
- příprava podkladů pro mzdy
- personalistika – příprava nástupních a výstupních dokumentů, předávacích protokolů atd.
- správa vozového parku společnosti
- řešení pojistných událostí
- poštovní agenda
- další administrativní činnost
Požadujeme:
- plynulá znalost němčiny
- zkušenost na obdobné pozici alespoň 3 roky
- kvalitní schopnost práce se systémy MS Office
- organizační schopnosti a odolnost vůči stresu
- vyjednávací schopnosti, vysoká sociální kompetence
- flexibilita, schopnost pracovat v teamu a schopnost prosadit se
- sympatické vystupování, otevřenost, jakož i schopnost vhodné argumentace
- vlastní iniciativa, velmi dobré komunikační schopnosti a nadprůměrné nasazení
- počet míst - 1
Nabízíme:
- 13. plat (v závislosti na výkonnosti firmy)
- stravenky
- příspěvek na multisport kartu
- mobil a notebook
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
PrahaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekPožadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
50000 - 65000 Kč/měs.Datum zadání:
3.9.2025Podobné nabídky
Hledaní práce
doporučujemeAdministrativní podpora pro HR oddělení; 45 tis Kč, 5 týdnů volna, sick days, st
ADECCO spol. s r.o. |
Praha