Nabořář/ka cizinců. Administrativní pracovník

Asociace zahraničních pracovníků z.s.

Hledáme parťáka do týmu pro naši společnost Asociaci zahraničních pracovníků z.s., která se specializuje na nábor pracovníků z třetích zemí do českých firem v oblasti výroby, gastronomie, pohostinství apod…

Kdo jsme?

Jsme Asociace zahraničních pracovníků, která se zaměřuje na zajištění pracovní síly pro české firmy v různých odvětvích – zejména pro pozice jako svářeči, řidiči VZV, montážní dělníci, zahradníci, farmáři, kuchaři, švadleny a mnoho dalších. Naší rolí je nábor pracovníků, koordinace a kontrola vízového procesu, příprava pracovních nabídek, a zajištění hladkého nástupu pracovníků do zaměstnání.

Co bude vaším úkolem?

  • Vyhledávání a oslovování uchazečů z databáze.
  • Představování zahraničních uchazečů českým zaměstnavatelům.
  • Provedení pohovorů.
  • Příprava pracovních nabídek, komunikace s uchazeči.
  • Pravidelné reportování o stavu náboru.
  • Komunikace s uchazeči, zaměstnavateli a úřady.
  • Organizace nástupních formalit pro zaměstnance po příjezdu – včetně příletu, doprovodu na Ministerstvo vnitra, podpisu pracovních smluv, tlumočení, lékařských prohlídek a založení bankovního účtu.
  • Koordinace s externími brigádníky pro administrativní úkony.

Požadujeme:

  • Aktivní a motivovaný přístup k práci.
  • Skvělé organizační schopnosti a schopnost pracovat samostatně (nebudete mít nad sebou neustálou kontrolu, ale práce je dost, pozor).
  • Znalost MS Office, Google Workspace.
  • Meta Business Suite výhodou.
  • Dobrou angličtinu (min. úroveň B2) a češtinu/slovenštinu.
  • Ruština a ukrajinština vítány (zprostředkováváme práce pro uchazeče z východních zemí).
  • Zkušenosti s CRM systémy.
  • Znalost vízové problematiky je velkou výhodou, ale není podmínkou.
  • Skvělé psaní e-mailů – pokud tento skill neovládáte, tak Váš nejlepší kamarád má byt ChatGPT.
  • Zkušenost s WhatsApp Business výhodou.

Koho hledáme?

Hledáme aktivního, samostatného, komunikativního a přátelského kolegu/kolegyni, který/á se dokáže postarat o celý proces náboru a adaptace pracovníků.
  • počet míst - 2

Nabízíme:

  • Startovní mzda 32 000 Kč hrubého – s možností přivýdělku díky výkonovým bonusům (čím víc uchazečů zpracuješ, tím víc to dává smysl i na výplatě).
  • Bonusy za vlastní iniciativu – když nečekáš na zadání, ale hledáš řešení, rozhodně tě nebudeme přehlížet.
  • Telefon značky Apple.
  • Útulná kancelář přímo u Pražského hradu.
  • Příspěvek na obědy – vyplácíme rovnou do výplaty, ať si můžeš dát co chceš.
  • Pracovní doba je klasická: pondělí až pátek, 9:00 – 17:00.
  • Lokalita: Loretánské náměstí 109/3, Praha.
  • Nástup: Ideálně ihned.
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha (Praha, Hradčany, Praha 1, Loretánské náměstí 99/6)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Základní

Plat:

32000 - 70000 Kč/měs.

Datum zadání:

18.10.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

doporučujemeHR Assistant ADECCO spol. s r.o. | Praha

doporučujemeAccounting assistant ADECCO spol. s r.o. | Praha

doporučujemeHR Assistant ADECCO spol. s r.o. | Praha

doporučujemeHR Assistant ADECCO spol. s r.o. | Praha


/* Not affection functionality */