Jste zkušená mzdová účetní a hledáte novou příležitost? Přidejte se k týmu profesionálů ve stabilní poradenské firmě!
Co vás čeká?
- Zpracování mzdového účetnictví pro jednoho klienta z oblasti retailu (včetně zaměstnávání cizinců).
- Kompletní správa mezd od A do Z – přihlášky/odhlášky, komunikace s úřady, reporting.
- Vedení personální a mzdové administrativy.
- Příprava podkladů pro kontroly a spolupráce s vedoucí mzdové účtárny.
- Práce ve mzdovém softwaru + MS Excel a Word
Požadujeme:
Co musíte splňovat?- Praxi jako samostatná mzdová účetní – pokud z externího prostředí, je to výhodou.
- Plynulá znalost českého jazyka pro komunikaci s klienty
- Znalost mzdové problematiky a legislativy.
- Pečlivost, spolehlivost a schopnost pracovat samostatně.
- počet míst - 1
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené
- 5 dní free day
- flexibilní pracovní doba 9-15
- stravenkový paušál