Jste zkušená mzdová účetní a hledáte novou příležitost? Přidejte se k týmu profesionálů ve stabilní poradenské firmě!

Co vás čeká?

  • Zpracování mzdového účetnictví pro jednoho klienta z oblasti retailu (včetně zaměstnávání cizinců).
  • Kompletní správa mezd od A do Z – přihlášky/odhlášky, komunikace s úřady, reporting.
  • Vedení personální a mzdové administrativy.
  • Příprava podkladů pro kontroly a spolupráce s vedoucí mzdové účtárny.
  • Práce ve mzdovém softwaru + MS Excel a Word

Požadujeme:

Co musíte splňovat?
  • Praxi jako samostatná mzdová účetní – pokud z externího prostředí, je to výhodou.
  • Plynulá znalost českého jazyka pro komunikaci s klienty
  • Znalost mzdové problematiky a legislativy.
  • Pečlivost, spolehlivost a schopnost pracovat samostatně.
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • 5 dní free day
  • flexibilní pracovní doba 9-15
  • stravenkový paušál
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Vysokoškolské

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

20.8.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

HR ADMINISTRÁTOR Grafton Recruitment s.r.o. | Praha

SENIOR HR ADMINISTRATOR WITH GERMAN Grafton Recruitment s.r.o. | Praha


/* Not affection functionality */