Chcete být součástí mezinárodního HR týmu a podílet se na nástupu nových kolegů v rámci celé EMEA oblasti? Ovládáte angličtinu a baví vás komunikace? Pak neváhejte a pošlete nám životopis. Náplň práce :
  • Kompletní podpora a koordinace procesu nástupu nových zaměstnanců (od nabídky po první den v práci)
  • Administrace a podpora při prověřování před nástupem (pre-employment screening)
  • Komunikace s kandidáty, manažery a onboarding týmem - působíte jako hlavní kontaktní osoba
  • Spolupráce na speciálních projektech a zlepšování HR procesů
  • Zajištění pozitivní zkušenosti pro zaměstnance i manažery prostřednictvím efektivní a bezchybné HR podpory
  • Zastupování nadřízeného v jeho nepřítomnosti, řešení eskalací a poskytování poradenství interním stakeholderům
  • Správa a analýza dat, standardizace procesů a administrativní podpora
Start: září/říjen 2025 Lokalita: Praha - Chodov

Požadujeme:

  • Minimálně 2 roky praxe v oblasti HR služeb, zákaznické podpory, administrativy
  • Plynulá znalost angličtiny a češtiny
  • Schopnost jasně a srozumitelně komunikovat i složitější HR témata
  • Výborné mezilidské a komunikační dovednosti, schopnost zvládat citlivé situace
  • Zkušenost s řízením projektů a prioritizací více úkolů současně
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Stravenky
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na penzijní pojištění
  • Možnost spolupráce s globálními dodavateli a mezinárodními kolegy
  • Práce pro celosvětově uznávaného zaměstnavatele ve stabilním odvětví
  • Hybridní model práce
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

50000 - 55000 Kč/měs.

Datum zadání:

18.8.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */