HR Administrátor - Praha (A12973)


Do našeho týmu v Praze hledáme komunikativního a organizačně schopného kolegu! Pokud vás baví práce s lidmi a zároveň umíte udržet pořádek v administrativě, hledáme právě vás! Pracovní náplň: 
  • Koordinace a řízení projektů, které přizpůsobujeme na míru potřebám našich klientů – budete spojovacím článkem mezi firmou a lidmi, kteří ji tvoří.
  • Správa a inzerce volných pracovních pozic – postarání se o to, aby inzeráty oslovily ty správné kandidáty a my jsme vždy měli šanci vybírat z těch nejlepších.
  • Organizace náborového procesu – budete u toho od prvního kontaktu s uchazečem přes výběrové řízení až po jeho nástup do firmy.
  • Rychlá a efektivní komunikace s našimi zaměstnanci i firemními partnery – řešení každodenních požadavků i nestandardních situací bude vaší doménou.
  • Administrativa – příprava pracovních smluv, vedení evidence docházky, tvorba přehledů a reportů.

Požadujeme:

Co očekáváme?
  • Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
  • Každodenní práce s PC, zejména v MS Excel a Word.
  • Platný řidičský průkaz sk. B a aktivní řízení.
  • Profesionální a příjemné vystupování, skvělé komunikační dovednosti, samostatnost, odpovědný přístup a časová flexibilita.
  • Angličtina na komunikativní úrovni. 
  • počet míst - 1

Nabízíme:

Co nabízíme?
  • Atraktivní mzdu a systém finančních bonusů, který ocení vaše úsilí.
  • Mobilní telefon a notebook.
  • Firemní automobil pro pohodlné cesty ke klientům.
  • Stravenky v hodnotě 130 Kč
  • Až 6 týdnů dovolené.
  • Jazykové kurzy s příspěvkem až 80 %.
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

29.7.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

PERSONALISTA/KA - PRAHA (A14125) AURES Holdings a.s. | Praha

/* Not affection functionality */