Asistent/ka generálního ředitele


Buďte klíčovou oporou vedení firmy. Do našeho týmu hledáme šikovnou/šikovného asistentku/asistenta, která/ý zvládne jak každodenní administrativu, tak i podporu nejvyššího managementu. Pokud jste pečliví, komunikativní a samostatní, může to být pracovní příležitost přesně pro vás. Rádi bychom mezi nás přivítali člověka, který práci vezme za svou a nebojí se pracovat v dynamickém prostředí.

Co u nás budete mít na starosti:

Budete oporou CEO a jednatelům – plánovat, připomínat, organizovat. Vyřizování emailů a telefonátů – domlouvání schůzek. Podpora Top managementu – koordinace, organizování. Zajišťovat hladký chod kanceláře – od objednávek po organizaci služeb.

Co od vás budeme potřebovat:

Preciznost v plánování, organizování a administrativě. Umět si poradit v různých situacích – a to i samostatně. Znalost anglického jazyka je pro nás nutností – zahraniční klienti. Řidičský průkaz skupiny B. Znalost MS Office na uživatelské úrovni. Praxe na obdobné pozici je pro nás výhodou – ale váš zájem je důležitější. Příjemné a reprezentativní vystupování – komunikaci musíte zvládnout levou zadní.

Co můžete očekávat od nás:

25 dní dovolené a 7 dní sickdays. Pracovní dobu 8:30-17:30 h (hodinová pauza na oběd). Příspěvek na stravování a Multisport kartu. Home office – po zaškolení a dle domluvy. Příjemné pracovní prostředí v centru Prahy

Kontakt:

Pokud vás naše nabídka zaujala, zašli svůj životopis přes odpovědní formulář, budeme se moc těšit na vaši reakci.

Požadujeme:

  • počet míst - 1
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Praha 1)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

10.6.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

topSpecialista nákupu, 48000 Kč. ADECCO spol. s r.o. | Praha

topBack Office MH Firm-Transport s.r.o. | Praha


/* Not affection functionality */