Asistentka manažerky prodejny (možnost zkráceného úvazku)


Naše rodinná společnost prodává a pronajímá zdravotní pomůcky a nyní hledáme kolegyni / kolegu na částečný úvazek do naší prodejny v Praze, který rád komunikuje s lidmi a je připraven jim pomáhat. Pozice vhodná jak pro ženu, tak pro muže. Velkým přínosem jsou zkušenosti ze zdravotních oborů nebo na druhou stranu z prodeje. Základní pracovní náplní jsou následující pracovní činnosti: Komunikace se zákazníky. Příjem objednávek. Zpracování objednávek. Harmonogram prací pro servisního technika. Návrh logistiky rozvozu zboží. Tvorba faktur a jiných dokladů. Vedení pokladny. Zpracování nájemních smluv a jejich evidence. Vedení zásob provozního a kancelářského spotřebního zboží. Vedení a evidence skladů.

Požadujeme:

  • Zodpovědnost
  • Spolehlivost
  • Komunikativnost
  • Empatii
  • počet míst - 1

Nabízíme:

smysluplnou práci, která pomáhá lidem. Úvazek po dohodě na 1/2 , ale vše můžeme dohodnout. Ohodnocení podle velikosti úvazku.
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Praha, Praha 5, U Nikolajky 957/11)

Typ smluvního vztahu:

Práce na částečný úvazek

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

10.6.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

topSpecialista nákupu, 48000 Kč. ADECCO spol. s r.o. | Praha

topBack Office MH Firm-Transport s.r.o. | Praha


/* Not affection functionality */