Zákaznická podpora e-shopu pro psy
Reedog s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
NÁPLŇ PRÁCE:
- Vyřizování hovorů, emailů, online chat se zákazníky
- Informování zákazníků o průběhu jejich objednávek, zodpovídání dotazů a řešení problémů
- Příjem reklamací, vrácených balíčků + zadávání do systému kolegům z reklamačního oddělení
- Komunikace se zákazníky a prodej produktů na showroomu
S KÝM BUDEŠ PRACOVAT?
Nabízíme domácím mazlíčkům a jejich chovatelům vše, co potřebují ke spokojenému soužití. Máme specializovaný sortiment, který zahrnuje jak běžné produkty jako hračky pro psy a kočky, krmiva, ale také elektronické obojky a nejrůznější smart produkty. O tom všem budeš informovat naše zákazníky a pomáhat jim s jejich dotazy a problémy. Jsme mladý dynamický start-up a hledáme do týmu vhodného parťáka, který si rozumí se psy i lidmi. Našim cílem je obohatit soužití chovatelů s jejich domácími mazlíčky o vynalézavé technologie, praktické i zábavné produkty. V naší útulné kanceláři potkáš různorodé osobnosti a naše krásné psí mazlíčky.
TVOJE PŘEDNOSTI:
- Jsi samostatná/ný a zodpovědná/ný
- Pečlivá osobnost se smyslem pro pořádek
- Umíš si dobře organizovat práci a komunikace s lidmi tě opravdu baví
- Máš nekonfliktní povahu a příjemné vystupování
- Alespoň v základech zvládáš práci na PC a nebojíš se kancelářských programů
- Máš kladný vztah ke zvířatům, víš něco o psech, kočkách
- Anglicky se domluvíš
- Nebojíš se zvednout telefon a zavolat zákazníkům
NAŠE ODMĚNA:
- Možnost pracovat na zkrácený nebo plný úvazek - 30-40 hodin týdně
- Kolektiv, kde si můžeš postěžovat stejně jako navrhnout nové nápady
- Platové ohodnocení 22. 000 - 28. 000 hrubého na HPP
- 5 týdnů dovolené
- Slevu na všechny naše skvělé produkty
- Dog friendly prostředí
- Nástup ihned
NAŠE OČEKÁVÁNÍ:
- Zkušenost minimálně 2 roky v eshopu
- Zkušenosti se systémem České pošty, DPD, Zásilkovna a další
- Znalost zákonů ohledně reklamací, vrácení zboží, výměny a vše okolo eshopu
- Zkušenosti s vystavováním faktur, dobropisování, storna apod.
- Práce s pokladnou
- Angličtina na vyšší úrovni – komunikace v anglickém jazyce přes email i telefon.
- Komunikační dovednosti, samostatnost, zvládání stresových situací.
- Řidičský průkaz B
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Sedmidomky 8)Typ práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Multisport karta,Zařazeno v oborech:
Administrativní práce, ObchodAdministrativní pracovnice/ík, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek, Vedoucí prodejny/provozu
Požadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPožadované jazyky:
Angličtina, ČeštinaPlat:
22000 - 28000 Kč/měs.Datum zadání:
1.4.2020Podobné nabídky
Hledaní práce
topAdministrativní pracovník, 22-27.000,-Kč, Praha-vyhrazeno pro invalidní důchodce
Petr Boček |
Praha