Zákaznická podpora e-shopu pro psy

Nabídka již není aktuální.


NÁPLŇ PRÁCE:

              • Vyřizování hovorů, emailů, online chat se zákazníky
              • Informování zákazníků o průběhu jejich objednávek, zodpovídání dotazů a řešení problémů
              • Příjem reklamací, vrácených balíčků + zadávání do systému kolegům z reklamačního oddělení
              • Komunikace se zákazníky a prodej produktů na showroomu

S KÝM BUDEŠ PRACOVAT?

Nabízíme domácím mazlíčkům a jejich chovatelům vše, co potřebují ke spokojenému soužití. Máme specializovaný sortiment, který zahrnuje jak běžné produkty jako hračky pro psy a kočky, krmiva, ale také elektronické obojky a nejrůznější smart produkty. O tom všem budeš informovat naše zákazníky a pomáhat jim s jejich dotazy a problémy. Jsme mladý dynamický start-up a hledáme do týmu vhodného parťáka, který si rozumí se psy i lidmi. Našim cílem je obohatit soužití chovatelů s jejich domácími mazlíčky o vynalézavé technologie, praktické i zábavné produkty. V naší útulné kanceláři potkáš různorodé osobnosti a naše krásné psí mazlíčky.

TVOJE PŘEDNOSTI:

              • Jsi samostatná/ný a zodpovědná/ný
              • Pečlivá osobnost se smyslem pro pořádek
              • Umíš si dobře organizovat práci a komunikace s lidmi tě opravdu baví
              • Máš nekonfliktní povahu a příjemné vystupování
              • Alespoň v základech zvládáš práci na PC a nebojíš se kancelářských programů
              • Máš kladný vztah ke zvířatům, víš něco o psech, kočkách
              • Anglicky se domluvíš  
              • Nebojíš se zvednout telefon a zavolat zákazníkům

NAŠE ODMĚNA:

              • Možnost pracovat na zkrácený nebo plný úvazek - 30-40 hodin týdně
              • Kolektiv, kde si můžeš postěžovat stejně jako navrhnout nové nápady
              • Platové ohodnocení 22. 000 - 28. 000 hrubého na HPP 
              • 5 týdnů dovolené
              • Slevu na všechny naše skvělé produkty
              • Dog friendly prostředí
            • Nástup ihned 

NAŠE OČEKÁVÁNÍ:

              • Zkušenost minimálně 2 roky v eshopu
              • Zkušenosti se systémem České pošty, DPD, Zásilkovna a další
              • Znalost zákonů ohledně reklamací, vrácení zboží, výměny a vše okolo eshopu
              • Zkušenosti s vystavováním faktur, dobropisování, storna apod.
              • Práce s pokladnou
              • Angličtina na vyšší úrovni – komunikace v anglickém jazyce přes email i telefon.
              • Komunikační dovednosti, samostatnost, zvládání stresových situací.
              • Řidičský průkaz B

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Sedmidomky 8)

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Multisport karta,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina, Čeština

Plat:

22000 - 28000 Kč/měs.

Datum zadání:

1.4.2020
/* Not affection functionality */