Výpomoc s administrativními a dalšími úkony v kanceláři

Nabídka již není aktuální.


Taky už jste se setkali s tím, že Vám nabídli "stabilní práci v pojišťovnictví", ze které se nakonec vyklubalo klasické přemlouvání zákazníků, aby si uzavřeli nové "výhodné" pojištění? Tak přesně tohle my nepotřebujeme!

Jsme malá firma rodinného typu zabývající se poskytováním služeb jednotlivým i firemním zákazníkům v oblasti vozidel a pojištění a hledáme výpomoc do kanceláře. Nejen díky více než 20leté historii, ale především kvůli kvalitě a rychlosti poskytovaných služeb se zákazníci vrací ve stále větším počtu a tak je pořád co na práci.

Co Vám můžeme nabídnout?

    • práci v čistém a příjemném prostředí
    • dlouhodobou spolupráci
    • spravedlivé ohodnocení a přátelský přístup
    • zajímavou pracovní dobu (pátky standardně 8:00-13:00)
    • dlouhodobé vzdělání v oblasti firemní činnosti

Co po Vás budeme chtít?

    • spolehlivost
    • ochotu (na)učit se, co budete potřebovat k práci
    • vstřícnost a přátelský přístup
    • aspoň základní povědomí o světě pojištění
    • tu a tam zvládnout hektickou situaci (představte si, že se čas od času v průběhu dne objeví nárazově tolik práce, že byste se potřebovali čtyřikrát naklonovat, ale nejde to a vše se musí brzy zvládnout :-) )
    • být za dobře s počítači (nemusíte být zrovna ajťák, bohatě stačí, když budete umět pracovat s internetovým prohlížečem a naučíte se orientovat v jednoduchých programech)
    • schopnost běžné práce s MS Office (tím není myšleno otevřít a přeuložit dokument, ale standardní uživatelská/kancelářská znalost programů Word, Excel a PowerPoint, zhruba na úrovni výukového programu "edu-learning")
    • pochopení základního principu, kdy si je každý pracovník vědom toho, že je součástí fungujícího celku - firma je vnímána podle chování, výkonu a celkového přístupu jednotlivých pracovníků a neodvádí-li pracovník poctivou práci, ztrácí i firma
    • sounáležitost s myšlenkou, že zákazník je pro nás důležitý a proto se mu snažíme vyjít maximálně vstříc, i když je to mnohdy obtížné, aneb vykonáním požadavku služba zákazníkovi nekončí

V čem bude spočívat Vaše práce?

    • práce s dokumenty, formuláři a ostatní administrativní úkony
    • zajistit každodenní chod kanceláře a pořádek na pracovišti
    • vytváření nabídek pojištění dle požadavku zákazníka
    • emailová a telefonická komunikace se zákazníkem (jedná se o vyřízení požadavků, o které klient projevil zájem emailem, telefonicky nebo při jeho osobní návštěvě u nás)
    • následná péče o klienta po sjednání smlouvy

Čím nás můžete mile překvapit (ale není to podmínkou)?

    • již máte zkoušku odborné způsobilosti v oblasti pojištění
    • nebo máte dokonce licenci PPZ
    • umíte aspoň trochu anglicky a/nebo rusky (základní komunikace ke správnému pochopení požadavku zákazníka)
    • máte řidičák skupiny B

Pro koho je práce nejvhodnější?

    • především pro člověka, který v průběhu pracovní doby nemá jiné povinnosti
    • dále pro člověka, který chápe, že práce nemusí být namáhavá činnost, ale to v žádném případě neznamená "jen tak si to tam odsedět"
    • a v neposlední řadě pro člověka, který si chce vybudovat vlastní stabilní zázemí

Zaujala Vás naše nabídka? Pak nám zašlete Váš strukturovaný životopis spolu s několika větami o tom, proč si myslíte, že je naše nabídka vhodná právě pro Vás. Spolu s tím uveďte, jaké ohodnocení Vaší práce si představujete.

Těším se na Vaši odpověď.

Ing. Milan Průcha

majitel firmy


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Nad Vršovskou horou 88/4)

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Zaměstnanecké půjčky, Pitný režim, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské bez maturity

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

20.1.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce


/* Not affection functionality */