Vyhrazeno pro OZP - týden dovolené navíc - Koordinátor/ka realizací a reklamací


Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Koordinátor/ka realizací a reklamací. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pouze pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu či kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se komunikovat mailem či telefonicky. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou.

Co budeš mít na starosti?

  • Vedení komunikace s odběrateli
  • Přípravy a podklady pro instalaci
  • Zajišťování informací a dat pro tvorbu Ledwaru
  • Plánování instalací, dohled nad přípravami na straně odběratele
  • Dohled na vlastní instalaci
  • Vyhodnocení reportu instalace o splnění
  • Spolupráce při fakturaci
  • Komunikace v rámci firmy /obchod, IT, technik, sklad, marketing/
  • Spolupráce se skladem, nákupem
  • Spolupráce v rámci oddělení /reklamace – instalace – vedení/
  • Plnění požadavků vedení
  • Administrativa, která je nedílnou součástí každé práce
  • Budeš koordinovat tým a dohlížet na realizace zakázek.
  • Budeš komunikovat se státní či veřejnou správou, většinou se starosty a domlouvat s nimi instalace zařízení. Jednoduše pošleš email s instrukcemi a poté telefonicky ověříš, zda-li všemu rozumí a jestli dodají podklady, které požadujeme.
  • Práce s interním systémem (zaučíme tě)
  • Time management, nejen svůj, ale i celého týmu, organizace času a efektivní plánování zakázek
  • Komunikace a koordinace napříč firmou a jednotlivými odděleními

Požadujeme:

  • Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty
  • Vynikající telefonické - komunikační dovednosti
  • Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci
  • Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací
  • Organizační vlastnosti. Budeš mít na starost organizaci 3-4 techniků, kteří jezdí po ČR a SK
  • Alespoň základní technické znalosti. Vše se dá velmi snadno a rychle doučit, není to nic těžkýho
  • Komunikace s IT specialistou a obchodním oddělením, které celý obchod vyjednalo
  • Musíš si umět efektivně nastavit a rozplánovat čas (den, týden, měsíc), podle toho se zakázky instalují a realizují
  • Vše je vedeno v jednotném systému, který je online a řídí se jím technici. Tento systém je ve Tvé správě a kontrole
  • Komunikace s výrobním a nákupčím kolegou ohledně kapacit
  • Řešení operativních změn a problémů, měl/a by jste být odolný/á vůči neočekávaným situacím a stresu
  • Komunikace včetně vedení firmy
  • Vyzvednutí zpětné vazby od starosty (v písemné formě)
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Práci na zkrácený úvazek 6 hodin denně
  • Týden dovolené navíc
  • Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době
  • Dlouhodobou spolupráci ve stabilní a rozvíjející se společnosti
  • Moderní prostory s výbornou dostupností
  • Skvělý tým podporujících kolegů i vedení, zaškolení na pozici
  • 25 dní dovolené + volné svátky a víkendy
  • Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
  • Teambuildingové akce, grilovačka či pizza
  • Nástup ihned/dohodou
  • A jako bonus – výbornou bezednou kávu
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Ostrava (Ostrava, 1. máje 481/16)

Typ práce:

Práce pro OZP

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

17000 - 20000 Kč/měs.

Datum zadání:

29.7.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

OPERÁTOR DOHLEDOVÉHO CENTRA - příležitost pro OZP (A686) B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. | Ostrava

Doručovatel pošty, Ostrava Česká pošta, s.p. | Ostrava

/* Not affection functionality */