Vyhrazeno pro OZP - týden dovolené navíc - Koordinátor/ka realizací a reklamací
DigiDay Group s.r.o.
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Koordinátor/ka realizací a reklamací. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pouze pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu či kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi a nebojí se komunikovat mailem či telefonicky. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se naším novým kolegou.
Co budeš mít na starosti?
- Vedení komunikace s odběrateli
- Přípravy a podklady pro instalaci
- Zajišťování informací a dat pro tvorbu Ledwaru
- Plánování instalací, dohled nad přípravami na straně odběratele
- Dohled na vlastní instalaci
- Vyhodnocení reportu instalace o splnění
- Spolupráce při fakturaci
- Komunikace v rámci firmy /obchod, IT, technik, sklad, marketing/
- Spolupráce se skladem, nákupem
- Spolupráce v rámci oddělení /reklamace – instalace – vedení/
- Plnění požadavků vedení
- Administrativa, která je nedílnou součástí každé práce
- Budeš koordinovat tým a dohlížet na realizace zakázek.
- Budeš komunikovat se státní či veřejnou správou, většinou se starosty a domlouvat s nimi instalace zařízení. Jednoduše pošleš email s instrukcemi a poté telefonicky ověříš, zda-li všemu rozumí a jestli dodají podklady, které požadujeme.
- Práce s interním systémem (zaučíme tě)
- Time management, nejen svůj, ale i celého týmu, organizace času a efektivní plánování zakázek
- Komunikace a koordinace napříč firmou a jednotlivými odděleními
Požadujeme:
- Profesionální jednání a empatie v komunikaci s klienty
- Vynikající telefonické - komunikační dovednosti
- Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci
- Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací
- Organizační vlastnosti. Budeš mít na starost organizaci 3-4 techniků, kteří jezdí po ČR a SK
- Alespoň základní technické znalosti. Vše se dá velmi snadno a rychle doučit, není to nic těžkýho
- Komunikace s IT specialistou a obchodním oddělením, které celý obchod vyjednalo
- Musíš si umět efektivně nastavit a rozplánovat čas (den, týden, měsíc), podle toho se zakázky instalují a realizují
- Vše je vedeno v jednotném systému, který je online a řídí se jím technici. Tento systém je ve Tvé správě a kontrole
- Komunikace s výrobním a nákupčím kolegou ohledně kapacit
- Řešení operativních změn a problémů, měl/a by jste být odolný/á vůči neočekávaným situacím a stresu
- Komunikace včetně vedení firmy
- Vyzvednutí zpětné vazby od starosty (v písemné formě)
- počet míst - 1
Nabízíme:
- Práci na zkrácený úvazek 6 hodin denně
- Týden dovolené navíc
- Jistý fix + odměny za výkon po zkušební době
- Dlouhodobou spolupráci ve stabilní a rozvíjející se společnosti
- Moderní prostory s výbornou dostupností
- Skvělý tým podporujících kolegů i vedení, zaškolení na pozici
- 25 dní dovolené + volné svátky a víkendy
- Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době)
- Teambuildingové akce, grilovačka či pizza
- Nástup ihned/dohodou
- A jako bonus – výbornou bezednou kávu
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Ostrava (Ostrava, 1. máje 481/16)Typ práce:
Práce pro OZPPožadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
17000 - 20000 Kč/měs.Datum zadání:
29.7.2025Podobné nabídky
Hledaní práce
OPERÁTOR DOHLEDOVÉHO CENTRA - příležitost pro OZP (A686)
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. |
Ostrava
Pouze pro OZP - Zkrácený úvazek - Asistent/ka v Ostravě s bezednou kávou
DigiDay Group s.r.o. |
Ostrava