VEDOUCÍ CALL CENTRA ( 7,5 hod. úvazek ) + MULTISPORT karta
DigiDay Group s.r.o.
Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě o kolegu či kolegyni na pozici Vedoucí call centra. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný ihned anebo dle dohody. Pracovní fond je na 7,5 hodin denně. Hledáme zkušeného a zodpovědného vedoucího, kterého baví komunikace s lidmi, rád vede svůj tým, řeší a umí věci dotáhnout až do konce. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se našim novým kolegou. Jaká bude náplň tvé práce jako vedoucího Call centra? ● Vedení týmu kolegů: Zajištění efektivní spolupráce a rozvoje týmu. ● Pravidelné školení týmu a jeho zlepšování ● Analýza hovorů: Hodnocení a zlepšování kvality. ● Zpětná vazba: Poskytování konstruktivní zpětné vazby zaměstnancům. ● Nastavování a dohled nad dodržováním KPI: Zajištění dosažení stanovených cílů a standardů. ● Reporting výsledků: Pravidelné vytváření reportů pro vedení společnosti. ● Motivace zaměstnanců: Podpora a rozvoj motivace v týmu. ● Úzká spolupráce s obchodním a marketingovým oddělením na zvyšování efektivity akvizičních procesů.
Požadujeme:
● Předchozí zkušenosti v call centru nebo na obdobné pozici podmínkou ● Orientace na výsledek: Schopnost dosahovat stanovené cíle. ● Výborné komunikační dovednosti: Schopnost efektivně komunikovat s týmem i zákazníky. ● Schopnost vedení týmu: Dovednost motivovat a rozvíjet tým. ● Analytické myšlení: Schopnost analyzovat data a navrhovat zlepšení. ● Flexibilita a odolnost vůči stresu: Přizpůsobivost v dynamickém prostředí.- počet míst - 1