Nabídka již není aktuální.


Do našeho rozrůstajícého týmu v Brně hledáme nového parťáka nebo parťačku na pozici účetní.

Náplň práce:

    • kompletní vedení podvojného účetnictví (faktury, pokladna, majetek, bankovní výpisy apod.)
    • kontrolní hlášení a přiznání k DPH, včetně souhrnného hlášení a kontrolního výkazu, dále DPPO a ostatních daní dle potřeb společnosti
    • zpracování inventarizací účtů a podkladů pro účetní závěrku
    • zpracování statistických výkazů
    • drobná účetní administrativa

Požadované znalosti a dovednosti:

    • SŠ/VŠ vzdělání ekonomické směru
    • zkušenosti ve vedení kompletního podvojného účetnictví min. 2 roky
    • znalost legislativy v oblasti účetnictví a daní
    • uživatelské znalosti MS Office, především MS Excel
    • znalost práce v účetním systému ABRA výhodou, není však podmínkou

Nabízíme:

    • stabilní uplatnění v dynamicky se rozvíjející české společnosti
    • pět týdnů dovolené
    • sympatický mladý kolektiv
    • občerstvení na pracovišti (voda, káva, čaj)
    • možnost nákupu sortimentu z nabídky Teamstore za zvýhodněné ceny
    • pracovní doba flexibilní dle dohody
    • MOŽNOST HOME OFFICE
    • MOŽNÁ DOHODA NA POLOVIČNÍ ÚVAZEK

Díky možné dohodě pracovních hodin a práce i v domácím prostředí je nabídka vhodná jak pro maminky na mateřské dovolené, tak i seniory se zkušenostmi. V naší firmě nepreferujeme věk, ale zkušenosti a chuť pracovat. 

Váš životopis prosím zasílejte na osobní oddělení: [e-mail byl skryt]


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Železná 16)

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Home office, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

10.7.2018
/* Not affection functionality */