Specialista Zákaznického servisu
ADECCO spol. s r.o.
Popis pozice:
Hledáme zkušeného Specialistu zákaznického servisu pro oblast výrobní firmy, který bude zajišťovat komplexní péči o zákazníky v rámci přidělených portfolií. Práce probíhá v menším týmu o třech lidech.Hlavní odpovědnosti:
Zpracování objednávek od příjmu objednávky po expedici výrobků Zajištění požadovaných dodacích termínu a informačního propojení mezi zákazníkem a plánovaním výroby Předávání požadavků zákazníků na plánování a spolupráce při určování priorit v plánování výroby Komunikace se zákazníky telefonicky a písemně Kontrola tzv. samofakturace zákazníků Kontrola konsignačních skladů a vystavování faktur na výběry z konsignačních skladů Kontrola měsíčních hlášení Intrastat a různá vyhodnocení a různá administrativní prácePožadujeme:
Aktivní znalost anglického jazyka na úrovni B2 Výhodou je znalost německého jazyka na úrovni A2–B1 Praxe v zákaznickém servisu ve výrobní firmě Samostatnost, pečlivost a schopnost efektivně řešit vzniklé problémy Ukončené SŠ vzdělání se zaměřením na obchod, ekonomiku, administrativu Všeobecný rozhled a orientace v obchodním prostředí Schopnost účinně vést jednání a korespondenci v angličtině a němčině Zručný uživatel MS Office (texty, tabulky, zpracování dat) Zkušenosti s prací v systému SAP nebo jiném ERP systému výhodou Pokročilé komunikační a vyjednávací dovednosti Přesný a spolehlivý styl práce, důvěryhodné, loajální jednání Pružný a otevřený přístup k úkolům Cit pro týmovou práci- počet míst - 1

Odebrat z oblíbených
