SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU s AJ a NJ - i na zkrácený úvazek až 45000Kč/měs
DGFC s.r.o.
Nabízíme příležitost stát se součástí našeho dynamického mezinárodního týmu. Pokud ti přináší radost komunikovat s lidmi a láká tě používat angličtinu a němčinu každý den, pak hledáme právě tebe!
Co obnáší tato práce?
Budeš poskytovat vynikající zákaznický servis pomocí e-mailu, chatu, telefonu a sociálních sítí Budeš řešit dotazy a požadavky zákazníků s laskavostí a profesionálním přístupem - Běžné úkoly mohou zahrnovat řešení problémů souvisejících se zásilkami, platbami, reklamacemi, vráceními a informacemi o našich produktech. Budeš poskytovat zákazníkům užitečné tipy a doporučení – budeš jim nápomocný v tom, jak efektivně využívat naše služby nebo jak kombinovat naše produkty – např. náš AI Imaginator Budeš se perfektně orientovat v našem portfoliu produktů a služeb a pomůžeš zákazníkům s výběrem, včetně funkcí, cen a dostupnosti Budeš komunikovat anglicky a německy s našimi zákazníky a řešit jejich přání a požadavky. Budeš v každodenním kontaktu s kolegy z odd. Designu, Marketingu, Prodeje a dalších, kteří sídlí ve Švédsku Komunikace bude primárně e-mailová, často se ale sejdete i online přes MS Teams, nebo zazvoní telefon.Požadujeme:
Domluvíš se anglicky a německy (velká výhoda), případně jen anglicky Nedělá ti problém komunikace po telefonu. Jsi ochotný/á 4x týdně při plném úvazku a při zkráceném úvazku 1x týdně dojíždět do kanceláře (v Boru u Tachova) Jsi empatický/á a prozákaznicky orientovaný/á Jsi schopný/á efektivně komunikovat, řešit problémy a pracovat pod tlakem Výhodou jsou předchozí zkušenosti z prostředí zákaznického servisu Nebojíš se práce s MS Office (Outlook, Excel, Word) Umíš pracovat samostatně i v týmu Jsme otevřeni všem bez rozdílu. Pokud jsi nedávno ukončil/a studium - nevadí. Čerstvé absolventy rádi zaučíme. Práce je možná i na zkrácený úvazek (např. při studiu VŠ nebo v jiných situacích, kdy nemůžeš pracovat na plný úvazek)- počet míst - 8