Specialista*ka zákaznické podpory Vodafone (pouze příchozí hovory)


Chceš si vydělat slušné peníze, umíš mluvit a nebojíš se telefonu? Pojď do call centra pracovat pro Vodafone. Tvůj úkol? Mluvit se zákazníky, kteří potřebují pomoct. Najít funkční řešení a nabídnout jim lepší služby. Co tě čeká
  • Přijímáš hovory od zákazníků Vodafone, kteří nás sami kontaktují.
  • Pomáháš jim s řešením jejich požadavků a poskytuješ informace o našich službách.
  • Prodáváš zákazníkům nové služby a upravuješ ty stávající – vše probíhá v rámci příchozího hovoru.
  • Pracujeme na ranní a odpolední směny.
  • Každý 3. víkend je pracovní.
  • Po zaškolení můžeš i na home office.

Požadujeme:

  • Komunikativního člověka, co umí mluvit i poslouchat.
  • Mluvíš česky nebo slovensky.
  • Zvládáš základní práci s počítačem.
Jaké to v call centru je Je to práce, kde musíš být přesvědčivý*á a někdy čelit odmítnutí. Ale mluvíš s lidmi, kteří už s Vodafonem mají vztah. Nenabízíš nesmysly. Pokud hledáš místo, kde je v týmu pohoda a kde tě dobře zaplatí, ozvi se nám.  
  • počet míst - 8

Nabízíme:

  • Po zaučení průměrně 36 až 45 tisíc za měsíc.
  • Základ: 27 500 Kč
  • Příspěvek na stravování: 2 400 Kč měsíčně (na účet)
  • Průměrný měsíční bonus operátorů: 6 000–8 000 Kč
  • Měsíční bonus nejlepších operátorů: 20 000 Kč a více.
  • Nástupní bonus: 9 000 Kč
Další bonusy
  • Neomezený tarif za pár korun.
  • SIM s daty zdarma.
  • Slevy až 18 000 Kč ročně na Vodafone TV a internet (500 Mb/s + TV se všemi balíčky za 165 Kč).
  • Multisportka.
  • Zvýhodněné nabídky pro rodinu a přátele.
  • Sleva na nový telefon nebo tablet.
  • Kariérní růst na manažerské pozice, když se v tom najdeš.
Těšíme se na Tebe!
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Brno, Moravské náměstí 754/13)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Požadované vzdělání:

SOU/výuční list

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

29.7.2025
/* Not affection functionality */