Specialist(k)a zákaznické péče


Jsme Kardi Ai Technologies – český healthtech startup, který přináší novou éru v péči o srdce. Vyvinuli jsme certifikovaný zdravotnický prostředek pro dlouhodobé EKG měření z pohodlí domova, který vyhodnocuje záznamy pomocí umělé inteligence. Naší misí je zvýšit šanci na včasné odhalení srdečních potíží, zrychlit cestu k řešení a ušetřit čas lékařům. Naše technologie už pomohla zachránit více než 250 životů v ČR – a teď míříme do světa. Do našeho přátelského týmu nyní hledáme energetického a zodpovědného kolegu/kolegyni na pozici SPECIALIST(K)A ZÁKAZNICKÉ PÉČE. V této pestré roli se rozhodně nudit nebudeš a získáš praxi z oblasti helpdesku, zákaznické podpory, podpory prodeje, administrativy i výroby zdravotnických prostředků.

Co bude tvou náplní práce:

  • Customer support - emailová i telefonická podpora uživatelů při technických potížích s používáním aplikace
  • Proaktivní kontakt se zákazníky ohledně prodloužení předplatného
  • Helpdesk a dokumentace – mapování incidentů, práce s procesními záznamy
  • Práce s daty – zadávání do interních systémů, aktivace uživatelů
  • Výroba zdravotnického prostředku a vedení jednoduché skladové evidence
  • Technická a logistická podpora pro prodejce a prodejní místa
  • Podpora sales týmu a operations managera

Požadujeme:

Jak vypadá ideální kandidát:
  • Samostatného a zodpovědného člověka, který se dokáže spolehnout sám na sebe
  • Osobu, která má výborné komunikační dovednosti, nebojí se zvednout telefon
  • Někoho kdo má skvělé organizační schopnosti a chápe důležitost procesů v regulovaném prostředí
  • Uživatele, který ovládá moderní technologie a PC (Word, Excel, PowerPoint, e-mail)
  • Pozitivně naladěného a proaktivního týmového hráče
  • Angličtina na mírně pokročilé úrovni (interní komunikace často v AJ)
  • Zkušenosti z call centra / customer support jsou výhodou
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Smysluplnou práci v oblasti zdravotnických technologií
  • Možnost podílet se na růstu společnosti od samého začátku
  • Kariérní růst a příležitost učit se nové věci v dynamickém startupu
  • Týden dovolené navíc + 3 sick days
  • Občerstvení na pracovišti a pravidelné firemní akce
  • Pracovní doba od 8:30-17:00
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Olomouc (Olomouc, Sokolská 789/1)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

27000 - 35000 Kč/měs.

Datum zadání:

17.9.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */