Sales Order Administrator S FJ a AJ
Comac jobs s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Rád/a by jsi využil/a své jazykové znalosti? Máš zkušenost ze zákaznického prostředí? Nedělá ti potíže plnit úkoly ve stanoveném čase a Excel je pro tebe brnkačka? Pak čti rozhodně dál!
Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě hledáme Sales Order Administratorora s FJ a AJ.
Co bude tvojí náplní práce?
- Zpracovávat administrativní/ transakční úkoly v oblasti zadávání objednávek.
- Zadávat všechny příchozí prodejní zakázky do Společného distribučního systému.
- Sledovat prodejní objednávky.
- Zpracovávat prodejní zakázky tak, aby byly vyřízeny v dohodnutých časech.
- Komunikovat ve francouzském jazyce s kolegy v rámci evropských distribučních center, s klienty a jejich zákazníky.
- Spravovat složky a data související s výkonem pozice.
- Okamžitě řešit problémy nebo požadavky zákazníka.
Co za to dostaneš?
- Zajímavou práci ve firmě s pozitivní firemní kulturou, která je založená na úctě k zaměstnancům a k jejich práci.
- Pracovní místo v moderních kancelářích ve výborné lokalitě v centru Plzně.
- 5 týdnů dovolené.
- Bonus za doporučení nového zaměstnance 25.000 Kč.
- Roční odměnu ve výši jedné měsíční mzdy.
- Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
- Stravenky v hodnotě 90 Kč (s dotací ve výši 40 Kč).
- Jazykové kurzy a další vzdělávání zdarma.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
- Firemní akce.
- Produkty zákazníků společnsoti za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).
Co od Tebe očekáváme?
- Francouzský jazyk na úrovni C1 - budeš mít na starosti především rodilé mluvčí.
- Anglický jazyk na úrovni B1-B2 - je nutné komunikovat i s kolegy cizinci a porozumět dokumentům v anglickém jazyce.
- Počítačovou gramotnost s prokázanými administrativními schopnostmi (základní znalost Excelu tabulky Ti nesmí být cizí).
- Zájem o práci s údaji a opakujícími se úkoly - někdy to může být rutina.
- Schopnost pracovat pod stresem - vše se musí splnit ve lhůtách daných zákazníkem.
- Základní znalost zákaznických servisních procesů (výhodou).
- Zájem o maloobchod s médii a obchod s půjčovnami médií (výhodou).
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
PlzeňTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Sleva na firemní produkty, 13. plat, Kultura, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek