Sales Order Administrator S FJ a AJ

Nabídka již není aktuální.


Rád/a by jsi využil/a své jazykové znalosti? Máš zkušenost ze zákaznického prostředí? Nedělá ti potíže plnit úkoly ve stanoveném čase a Excel je pro tebe brnkačka? Pak čti rozhodně dál!

Pro předního dodavatele digitálních disků pro vzdělávací, informační a hudební průmysl právě hledáme Sales Order Administratorora s FJ a AJ.

Co bude tvojí náplní práce?

    • Zpracovávat administrativní/ transakční úkoly v oblasti zadávání objednávek.
    • Zadávat všechny příchozí prodejní zakázky do Společného distribučního systému.
    • Sledovat prodejní objednávky.
    • Zpracovávat prodejní zakázky tak, aby byly vyřízeny v dohodnutých časech.
    • Komunikovat ve francouzském jazyce s kolegy v rámci evropských distribučních center, s klienty a jejich zákazníky.
    • Spravovat složky a data související s výkonem pozice.
    • Okamžitě řešit problémy nebo požadavky zákazníka.

Co za to dostaneš?

    • Zajímavou práci ve firmě s pozitivní firemní kulturou, která je založená na úctě k zaměstnancům a k jejich práci.
    • Pracovní místo v moderních kancelářích ve výborné lokalitě v centru Plzně.
    • 5 týdnů dovolené.
    • Bonus za doporučení nového zaměstnance 25.000 Kč.
    • Roční odměnu ve výši jedné měsíční mzdy.
    • Placené přesčasy a možnost jejich vybírání formou náhradního volna.
    • Stravenky v hodnotě 90 Kč (s dotací ve výši 40 Kč).
    • Jazykové kurzy a další vzdělávání zdarma.
    • Příspěvek na penzijní připojištění.
    • Zvýhodněné telefonní tarify od T-mobile.
    • Firemní akce.
    • Produkty zákazníků společnsoti za zvýhodněné ceny (CD, DVD, BD, PS).


Co od Tebe očekáváme?

    • Francouzský jazyk na úrovni C1 - budeš mít na starosti především rodilé mluvčí.
    • Anglický jazyk na úrovni B1-B2 - je nutné komunikovat i s kolegy cizinci a porozumět dokumentům v anglickém jazyce.
    • Počítačovou gramotnost s prokázanými administrativními schopnostmi (základní znalost Excelu tabulky Ti nesmí být cizí).
    • Zájem o práci s údaji a opakujícími se úkoly - někdy to může být rutina.
    • Schopnost pracovat pod stresem - vše se musí splnit ve lhůtách daných zákazníkem.
    • Základní znalost zákaznických servisních procesů (výhodou).
    • Zájem o maloobchod s médii a obchod s půjčovnami médií (výhodou).

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Plzeň

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Sleva na firemní produkty, 13. plat, Kultura, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Finanční bonusy,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina, Francouzština

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

20.10.2017

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */