Referent / referentka výstavby a veřejného prostoru
JOBSYSTEM s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Profil společnosti:
Zprostředkováváme inzerci pro klienta, kterým je společnost Úřad městské části Praha-Suchdol.
Náplň práce:
- zařazení v Odboru hospodářské správy a obecního majetku
- spolupráce při přípravě a realizaci staveb investovaných městskou částí
- kontrola veřejného prostoru se zaměřením na koordinaci staveb jiných investorů
- příprava a realizace oprav komunikací
- kontrola pořádku v MČ
Požadujeme:
- účast ve výběrovém řízení (vyhlášení výběrového řízení včetně informace k podání přihlášky viz praha-suchdol.cz , sekce volná místa)
- vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitou, nejlépe technického (stavebního) směru
- schopnost samostatné práce
- řídící, organizační a komunikační schopnosti
- přesnost, pečlivost, spolehlivost
- znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
- znalost stavebního zákona a zákona o veřejných zakázkách výhodou
Nabízíme:
- platové zařazení: platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., příloha 2, platový stupeň dle délky započitatelné praxe
- osobní ohodnocení po zkušební době
- zkušební doba 3 měsíce
- odborná školení hradí zaměstnavatel
- zaměstnanecké benefity - stravenky, možnost příspěvku na penzijní připojištění nebo rekreaci
Místo práce: městská část Praha-Suchdol
Termín nástupu: dle dohody
V případě, že Vás tato nabízená pozice zaujala, zašlete nám Váš podrobný strukturovaný životopis s motivačním dopisem a názvem pozice, o kterou se ucházíte!
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: egrundova@jobsystem.cz
Platnost inzerátu končí 15. 11. 2018. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Praha (městská část Praha-Suchdol)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekPožadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
od 20 tisícDatum zadání:
15.10.2018Podobné nabídky
Hledaní práce
topAdministrativní pracovník, 22-27.000,-Kč, Praha-vyhrazeno pro invalidní důchodce
Petr Boček |
Praha