Máte komunikativní angličtinu (příp. i další cizí jazyk) a láká vás práce v oblasti nákupu? Poté neváhejte a ozvěte se mi! Do mezinárodní výrobní společnosti hledáme nového kolegu/kolegyni na administrativní pozici v nákupním oddělení. Pracovní náplň Hlavní náplní práce je zajištění celého procesu zpracování nákupních požadavků – od jejich vytvoření až po dokončení objednávek. Pozice zahrnuje úzkou spolupráci s dodavateli a s dalšími odděleními v rámci firmy.
- Kontrola správnosti nákupních požadavků
- Porovnání požadavků s nabídkami
- Analýza objednávek – potvrzení, chyby, nesrovnalosti v datech, důvody odmítnutí
- Komunikace s dodavateli (ohledně potvrzení objednávek a termínů dodání)
- Sledování dodávek a včasné informování o potvrzených termínech
- Úpravy nebo rušení objednávek dle potřeby
Požadujeme:
- Angličtina na komunikativní úrovni denní využití minimálně úroveň B2
- praxe v oblasti nákupu, zákaznického servisu nebo administrativy
- počet míst - 1
Nabízíme:
- 13. plat
- Práci ve stabilní mezinárodní společnosti
- 25 dní dovolené
- Možnost home office - až 3 dny v týdnu
- Flexibilní pracovní dobu
- Plně hrazené jazykové kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na dopravu
- Další benefity
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
České BudějoviceTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekPožadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
9.6.2025Podobné nabídky
Hledaní práce
Prodavač/ka - pokladní stravenky 150 Kč, benefity a příplatky
JEDNOTA, spotřební družstvo České Budějovice |
České Budějovice