REFERENT/KA OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ s NJ / AJ


Máte organizační schopnosti, smysl pro detail a rádi byste podpořili chod obchodního oddělení? Domluvíte se německy a chcete pracovat v mezinárodním prostředí? Aktuálně obsazuji administrativní pozici do obchodního oddělení.

Pracovní náplň:

  • Příprava nabídek, smluv a komunikace se zákazníky v ČR i zahraničí
  • Denní komunikace s kolegy v rámci firmy
  • Administrativní podpora a dohled nad procesy spojenými s chodem obchodního oddělení
  • Tvorba reportů a statistik
  • Práce v systému SAP

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Znalost NJ - středně pokročilá + základní znalost AJ
  • MS Excel - pokročilá znalost
  • Ochota učit se novým věcem
  • Schopnost organizovat si práci, zvládat více úkolů najednou a odolnost vůči stresu
  • počet míst - 1

Nabízíme:

Práci ve stabilní mezinárodní společnosti Denní využití cizích jazyků 25 dní dovolené Flexibilní pracovní dobu Příspěvek na penzijní připojištění Jazykové a odborné kurzy Dotované stravování Další benefity
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

České Budějovice (České Budějovice (České Budějovice))

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Referent/ka

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

5.6.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

Administrativní pracovník Bohemia Manscraft, spol. s r. o. | České Budějovice

PODPORA OBCHODNÍHO TÝMU | ČESKOBUDĚJOVICKO Grafton Recruitment s.r.o. | České Budějovice

/* Not affection functionality */