Recepční
Nabídka již není aktuální.
Jsme WOOD & Company Financial Services, a.s., největší český obchodník s cennými papíry ve střední a východní Evropě. Našim klientům, investorům z celého světa, nabízíme široké portfolio bankovních, obchodních a investičních služeb a to nejen v Praze, ale i v dalších světových finančních centrech, jako například v Londýně, Varšavě, Bukurešti, Miláně či Bratislavě.
Recepční
Do našeho týmu hledáme milou a usměvavou posilu, naši pravou ruku, která nám pomůže přes léto a v případě zájmu dlouhodobě i v průběhu roku s plynulým chodem recepce a podporou našich klientů, manažerů i zaměstnanců tak, aby nic nepostrádali, cítili se u nás příjemně a mohli se naplno věnovat své práci.
Co bude Vaší náplní práce?
- zajišťování chodu recepce (vítání hostů, občerstvení, telefonní hovory, vyřizování pošty)
- správa zasedacích místností, organizace konferenčních hovorů přes interní aplikaci
- rezervace hotelů, letenek a dalších souvisejících požadavků na služební cestu
- vedení pokladny a její zúčtování (v programu ExpensePoint)
- komunikace s dodavateli - objednávky zboží/služeb (kancelářské potřeby, kurýrní služby, taxi)
- komunikace s techniky a správou budovy (parkování, údržba a opravy kancelářských prostor)
- poskytování podpory při nástupu nového zaměstnance (BOZP, vizitky, vstupní karty, aktualizace seznamů atd.)
- poskytování ad hoc asistence a administrativní podpory
Co od Vás očekáváme?
Rádi přivítáme posilu s předchozími zkušenostmi z recepce, někoho, koho práce na recepci baví, rád se věnuje lidem a nebojí se mluvit anglicky, neboť většina z našich klientů jsou cizinci.
- předchozí zkušenosti z recepce (i hotelové, avšak spíše z větších hotelů)
- komunikativní znalost anglického jazyka (komunikace s cizinci na denní bázi)
- zodpovědnost, samostatnost, pečlivost a flexibilita
- dobré komunikační a organizační dovednosti
- příjemné vystupování a reprezentativní vzhled
- dobrá znalost práce s PC (MS Office)
Co Vám nabízíme?
- možnost dlouhodobé spolupráce (vhodné pro studenty, kteří chtějí získat pracovní zkušenosti)
- práci v moderních kancelářích v centru Prahy (Palladium Offices)
- možnost domluvit se na pracovních směnách (ranní směna od 8-17:00 či odpolední směna od 10-19:00)
- přátelský kolektiv a mezinárodní pracovní prostředí
- benefity – fitness benefit (Multisport karta), lekce jógy
Možný den nástupu: od 1.7.2019
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám svůj životopis na [e-mail byl skryt]. Budeme se těšit!