RECEPČNÍ & ASISTENTKA


Máte zkušenosti z pozice recepční nebo asistentky a hledáte různorodé, stabilní zaměstnání, kde můžete být v interakci s lidmi a zároveň vypomáhat v oblasti administrativy? Jste vstřícný, rerezentativní, iniciativní a především spolehlivý člověk? Komunikace v angličtině Vám nečiní problém a práce v MS office, především Excelu je Vaše denní rutina? Pokud ano, rádi bychom Vám nabídli pozici RECEPČNÍ & ASISTENTKA ve stabilní mezinárodní farmaceutické společnosti.

Vaší náplní práce bude zejména:

  • zajištění chodu recepce, evidence firemní korespondence
  • administrativa spojená s provozem společnosti (evidence firemních vozidel, majetku)
  • evidence přijatých faktur
  • zajištění služebních cest, letenek, ubytování
  • objednávky kancelářských potřeb
  • správa knihy jízd
  • reporting a analýzy dle potřeby managementu

Požadujeme:

  • SŠ vzdělání s maturitou
  • Znalost anglického jazyka na dobré úrovni (častá komunikace jak slovem, tak písmem)
  • Praxe v administrativě či na recepci
  • Znalost MS Excel - analýzy, reporty, kontingenční tabulky
  • Reprezentativní vystupování, iniciativa, nadšení pro práci, samostatnost a vysoká úroveň zodpovědnosti
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Stravenky
  • Příspěvek na MHD - po zkušební době
  • Kurzy AJ
  • Příspěvek na penzijní pojištění
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

35000 - 40000 Kč/měs.

Datum zadání:

18.7.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

doporučujemeOffice Manager ADECCO spol. s r.o. | Praha


/* Not affection functionality */