Provozní asistent/ka

D.I.SEVEN, a.s.
Výběrové řízení
Platové ohodnocení
Benefity
Pracovní prostředí

Hlavní náplní práce jsou administrativní práce pro zajištění provozu pobočky. Administrativní práce jsou spojeny s inzercí pracovních pozic, přípravou pracovních smluv, jejich evidence, komunikace s dodavateli a objednávání materiálu na zakázky. Součástí je i evidence ekonomických činností, příprava podkladů pro fakturaci a evidence faktur. Pracovní úvazek je na zkrácenou pracovní dobu 4h/den dle domluvy 3x - 5x v týdnu. Pracovní pozice je vhodná i pro OZZ.

Požadujeme:

Organizační schopnost a pečlivost Uživatelská znalost počítačový programů Excel, Word a Outlook Znalost systému VISION32 výhodou Minimálně SOU vzdělání Znalost personálních a ekonomických postupů výhodou Zaslání strukturovaného životopisu na uvedený email, kdy budete dále informování o dalším průběhu výběrového řízení
  • počet míst - 1

Nabízíme:

HPP na zkrácený úvazek Zázemí silné české společnosti s celorepublikovým působením Zajímavé finanční ohodnocení ve formě osobního ohodnocení a výkonnostního ohodnocení Další výhody společnosti jako je zvýhodněné volání či VIP program Datart
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Hradec Králové

Typ smluvního vztahu:

Práce na částečný úvazek

Typ práce:

Práce pro OZP

Požadované vzdělání:

SOU/výuční list

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

5.12.2025

Podobné nabídky

Hledaní práce

/* Not affection functionality */