Hlavní náplní práce jsou administrativní práce pro zajištění provozu pobočky. Administrativní práce jsou spojeny s inzercí pracovních pozic, přípravou pracovních smluv, jejich evidence, komunikace s dodavateli a objednávání materiálu na zakázky. Součástí je i evidence ekonomických činností, příprava podkladů pro fakturaci a evidence faktur. Pracovní úvazek je na zkrácenou pracovní dobu 4h/den dle domluvy 3x - 5x v týdnu. Pracovní pozice je vhodná i pro OZZ.
Požadujeme:
Organizační schopnost a pečlivost Uživatelská znalost počítačový programů Excel, Word a Outlook Znalost systému VISION32 výhodou Minimálně SOU vzdělání Znalost personálních a ekonomických postupů výhodou Zaslání strukturovaného životopisu na uvedený email, kdy budete dále informování o dalším průběhu výběrového řízení- počet míst - 1
Nabízíme:
HPP na zkrácený úvazek Zázemí silné české společnosti s celorepublikovým působením Zajímavé finanční ohodnocení ve formě osobního ohodnocení a výkonnostního ohodnocení Další výhody společnosti jako je zvýhodněné volání či VIP program Datartinformace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Hradec KrálovéTyp smluvního vztahu:
Práce na částečný úvazekTyp práce:
Práce pro OZPPožadované vzdělání:
SOU/výuční listPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
5.12.2025Podobné nabídky
Hledaní práce
Operátor povrchových úprav – výroba kovových dílů Hradec Králové
ADECCO spol. s r.o. |
Hradec Králové

Odebrat z oblíbených
