Překladatel / Manager pro Rumunsko, co miluje psy
Reedog s.r.o.
Nabídka čeká na schválení
Naše společnost Reedog s.r.o. je výrobcem prémiových produktů, výhradním zástupcem a distributorem několika světoznámých značek. Na trhu působíme od roku 2014 a od té doby se dynamicky rozrůstáme. V současné chvíli působíme v několika zemích Evropy. Do našeho týmu hledáme nového kolegu, který bude mít na starosti překlady a celý rumunský trh.
- Pracovní poměr: pracovní smlouva
- Smluvní vztah: práce na full time
- Vzdělání: středoškolské nebo vysokoškolské
- Zařazení: překladatel, copywriter, vedoucí, zákaznická podpora
Co bude náplní tvojí práce?
- Produktový management, umisťování informací o produktech na e-shop z CZ do RU verze
- Jednání se zahraničními výrobci, dodavateli, odběrateli a všemi partnery
- Podílení se na vytváření strategie a podpory prodeje na trhu
- Sledování trhu a konkurenčních řešení
- Pracovat s interními systémy pro objednávky a překlady (eshop, fakturační systém)
- Správa online marketingu pro RU - primárně překlady
Co od tebe očekáváme?
Na tuto pozici hledáme člověka, kterému nechybí zodpovědnost, pečlivost, dávka organizačních schopností, odvaha zvednout telefon, zvládat profesionální komunikaci se zákazníky a řešit věci s chladnou hlavou tak, aby fungovaly. Nejdůležitější je německý jazyk, vše ostatní tě naučíme. :-)
Dále požadujeme:
- Perfektní znalost rumunštiny (slovem i písmem) - rodilý mluvčí, překladatel se zkušenostmi nebo někdo, kdo žil v Rumunsku.
- Základní znalost češtiny
- Znalost AJ (slovem i písmem, min. úroveň B2)
- Praxe v online byznysu velkou výhodou (reklamní agentura, e-shop apod..)
- Technický cit, samostatnost, aktivita, kreativita
- Práce na PC a internet (Google Drive, Eshop admin, Excel atd.)
- Ř.P. sk. B
- Spolehlivost, samostatnost, flexibilitu a selský rozum
- Kancelář na Praze 10 - není možné pracovat z domu!
A co ti za to nabídneme my?
- Práci na zajímavých projektech v inovativní firmě
- Možnost dlouhodobého uplatnění a různorodé práce – rosteme a rozvíjíme se a každý má u nás šanci dělat to, co ho baví
- Občasné večírky, pizzy a grilovaní u nás
- Sleva na firemní výrobky/služby, multisport karta
- 25 dní dovolené
- plat 35 000 + 2% z obratu dané země (práce na ŽL)
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Sedmidomky 8)Typ smluvního vztahu:
Práce na živnostenský listBenefity:
Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Stravenky, Dovolená navíc, Home office, Sick days, Mobilní telefon, Finanční bonusy, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Office manager, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek
Požadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPožadované jazyky:
Angličtina, ČeštinaPlat:
35000 Kč/měs.Datum zadání:
19.11.2020Podobné nabídky
Hledaní práce
topAdministrativní pracovník, 22-27.000,-Kč, Praha-vyhrazeno pro invalidní důchodce
Petr Boček |
Praha