Pracuj z pohodlí domova na projektu Vodafone
Conectart a.s.
Díváš se po stabilní práci, kterou můžeš dělat odkudkoli? Baví tě komunikace se zákazníky a nechybí ti zkušenosti z call centra? Přidej se k nám na projekt Vodafone a pracuj z pohodlí domova! Nástup už 01.10.2025.
Co tě u nás čeká?
Komunikace na klientské lince s firemními zákazníky Vodafonu – žádné volání naslepo. Řešení požadavků, dotazů či změn v produktech a službách. Nabídka dalších služeb klientům na základě individuálních potřeb. Administrativa a práce s interními systémy. Pravidelné a aktivní vzdělávání v oblasti produktů a komunikace.Jaký bude tvůj start?
Nástupní den: 01.10.2025. Školení: 01.10. – 16.10.(námi plně hrazené).Jaké jsou další kroky?
Pokud tě nabídka zaujala, pošli nám svůj životopis. Do několika dnů se ti ozveme a probereme vzájemná očekávání i detaily práce. Pokud si budeme vyhovovat, rádi tě pozveme na online pohovor.Požadujeme:
Co od tebe očekáváme? ️ Komunikační dovednosti a příjemné vystupování. Spolehlivost, samostatnost a chuť učit se. Schopnost práce na PC. Časovou flexibilitu – ranní a odpolední směny v rozmezí 6:00-23:00Vlastní vybavení:
Počítač s procesorem min. 1,2 GHz, RAM 8 GB, volné místo 30 GB. Stabilní internet min. 20 Mb/s (ověř na speedtest.cesnet.cz). Operační systém Windows (náš interní systém nepodporuje iOS). Sluchátka s mikrofonem.- počet míst - 13