Pracovník/pracovnice Administrativně - personálního oddělení

cba corporation a.s.
Výběrové řízení
Platové ohodnocení
Benefity
Pracovní prostředí

Nabídka již není aktuální.


Servisní a bezpečnostní agentura přijme pracovníka/pracovnici do Administrativně – personálního oddělení. Předchozí praxe není nutná, pečlivé zaučení je samozřejmostí.  Práce na HPP (plný úvazek) v menším příjemném kolektivu. Mzda dohodou. Pozice je vhodná i pro OZP/OZZ.

Pracovní náplň:

    • běžná administrativa, správa DS
    • zpracovávání personální agendy (nástupy a výstupy zaměstnanců)
    • komunikace s MSSZ a mzdovým oddělením
    • práce s PC (MS Office)

Požadujeme :

    • samostatnost a spolehlivost
    • schopnost rychle se učit
    • dobrá znalost práce na PC (Outlook, Excel, Word)
    • SŠ vzdělání
    • zkušenosti s prací v personální sféře výhodou, nikoliv podmínkou!
    • nástup v prosinci 2018, nebo nejpozději 1.1.2019

V případě zájmu pošlete životopis na e-mail  zemek@cbacorp.cz, nebo nás kontaktujte na tel. čísle 725 677 254


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Trnkova)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

Pitný režim,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

od 15 tisíc

Datum zadání:

20.11.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce


/* Not affection functionality */