Pracovník administrativy/odbytu (OZP)

Nabídka již není aktuální.


Přijmeme pracovnici/pracovníka administrativy a odbytu do vzorkové prodejny e-shopu s ergonomickými židlemi a s dalším nábytkem. Showroom se nachází v klidné části Brna (Medlánky) s dobrou dostupností MHD. Jsme e-shop s dlouholetými zkušenostmi, který klade velký důraz na prozákaznický přístup. Náš tým je velmi malý a přátelský. Rozhodně se tedy nebudete cítit anonymně a ve stresu. Místo je vyhrazeno pro OZP!

Co by Vám nemělo chybět?

    • komunikativnost
    • znalost MS Office (Outlook, Excel, Word)
    • schopnost učit se
    • pečlivost a spolehlivost
    • status OZP (1. - 3. stupeň) podmínkou!
    • obrovskou výhodou budou Vaše zkušenosti s ekonomickými programy typu Helios, Pohoda, Abra apod. i s prací v Back office!
    • přidat se k nám ideálně ihned

Co bude náplní Vaší práce?

    • komunikace se zákazníky a dodavateli - telefonicky, e-mailem, osobně
    • vyřizování reklamací a objednávek
    • zákaznická podpora
    • běžná administrativa

Co nabízíme?

    • především korektní přátelské jednání a možnost "domluvit se téměř na všem"
    • velmi malý přátelský tým
    • pružnou pracovní dobu
    • částečně práci na home office
    • sleva na produkty
    • preferujeme dlouhodobou spolupráci
    • teplé nápoje na pracovišti
    • služební PC
    • zaškolení
    • prostor k Vašim návrhům, které vždy uvítáme!
    • částečný nebo plný úvazek (dle dohody)
    • mzda dle úvazku
    • nástup ihned
    • uplatnění pro OZP

V případě zájmu nás kontaktujte POUZE emailem (zemek@rafni.cz), ke kterému přiložte svůj životopis.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (V Újezdech 569/7)

Typ práce:

Práce pro OZP

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Notebook, Home office, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

25000 Kč/měs.

Datum zadání:

20.1.2021

Podobné nabídky

Hledaní práce


/* Not affection functionality */