PERSONALISTKA / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE (m/ž)
futurel s.r.o.
Do naší personální agentury hledáme samostatného, flexibilního, pečlivého a spolehlivého kolegu/kolegyni s komunikačním a organizačním talentem a schopností přicházet s novými nápady. Uvítáme proaktivním a klientsky orientovaný přístup, schopnost efektivní práce, s uměním řešit problémy a poradit si operativně i s více úkoly najednou.
- administrativní podpora kanceláře personální agentury
- komplexní zpracování personální agendy, tj. vznik, průběh a ukončení pracovního poměru
- administrativní podpora při náboru nových zaměstnanců, tj. inzerce, aktivní vyhledávání uchazečů, plánování pohovorů
- vedení personální administrativy, tj. vedení pracovně právní dokumentace, vedení osobních složek zaměstnanců, aj.
- komunikace s obchodními partnery/klienty
- práce v MSExcel, MSWord
Požadujeme:
- ukončené SŠ vzdělání
- praxe v oblasti administrativy a personalistiky
- . praxe v oblasti personalistiky výhodou
- pečlivost
- důslednost
- spolehlivost a samostatnost
- loajalitu
- řiď. pr. sk. B
- počet míst - 1
Nabízíme:
- dlouhodobý hlavní pracovní poměr u stabilní společnosti
- volné víkendy
- práce přímo v centru Plzně na lukrativní adrese
- příjemný malý kolektiv
- nástup ihned nebo dle domluvy