Personalista/ka
Nabídka již není aktuální.
Nemůžete si vybrat, jestli vás více baví nábor nebo personální agenda? Chcete tyto dvě oblasti spojit a pracovat pro významnou privátní banku? Pak by vás mohla zaujmout pozice Personilisty/ky, kterou obsazujeme pro našeho významného klienta.
A jaká bude vaše práce?
-
Budete zodpovědní za vedení personální agendy
-
Připravovat podklady a zajišťovat nástupy, nástupních školení, výstupy a přesuny zaměstnanců na jiné pozice
-
Na starosti budete mít také BOZP a PO
-
Spolupráce s mzdovou účetní a právním oddělením
-
Práce v interních systémech a vedení složek zaměstnanců
-
Nábor nových zaměstnanců – od preselekce vhodných životopisů až po úspěšné uzavření výběrového řízení
-
Spolupráce na přípravě benefitů (např. objednávání stravenek)
-
Tvorba reportů a s tím spojená administrativa
Co za takovou práci dostanete?
-
Zajímavé finanční ohodnocení
-
Pestrou práci v oblasti lidských zdrojů – nikdy se nebudete nudit
-
25 dní dovolené
-
Systém kafetérie
-
Stravenky
-
Multisport karta
-
Možnost vzdělávání
-
Firemní akce a mnoho dalšího
Co od Vás na oplátku budeme potřebovat?
-
alespoň středoškolské vzdělání
-
zkušenost na obdobné pozici minimálně 2 roky
-
zákoník práce máte v malíčku a téměř nic vás nerozhodí
-
zodpovědnost a proaktivitu
-
pečlivost, samostatnost a samozřejmě úsměv na tváři