Osobní asistent/ka pro Eriku Eliášovou
GET FASHION s.r.o.
O mně Jsem Erika Nábělek Eliášová – podnikatelka, která vybudovala úspěšný e-shop Erikafashion.cz, aktivně působím na sociálních sítích, organizuji pracovní i osobní projekty a vedu dynamický život, kde je potřeba mít spolehlivou podporu. Hledám zkušenou a proaktivní osobní asistentku, která se stane mojí pravou rukou a pomůže mi mít ve všem pořádek, systém a klid. Vedle toho bude spolupracovat i s mým manželem Dominikem Nábělkem na správě našeho nemovitostního portfolia a praktické agendě. Tvoje hlavní úkoly Podpora Eriky Organizace kalendáře, pracovních i osobních schůzek a cest Hlídání termínů, rezervací a důležitých událostí (narozeniny, eventy, konference) Organizace oslav, eventů a volnočasových aktivit Komunikace s dodavateli, partnery, PR a marketingovými spolupracemi Domlouvání rozhovorů, podcastů, přednášek a mediálních výstupů Research dodavatelů a služeb, srovnání nabídek a vedení výběrových řízení Zajištění domácích potřeb (nákupy, květiny, zahrada) Spolupráce na projektech v oblasti e-commerce a osobní značky Správa agendy a administrativy Vedení úkolového systému (Trello, Asana, Notion apod.) – nastavíš a budeš hlídat workflow Administrativa: e-maily, smlouvy, tabulky, příprava podkladů Evidence plateb, smluv, jednoduchá práce s účetními podklady Správa nemovitostí Komunikace s nájemníky, kontrola plateb Evidence účtů, hlídání smluv a dodatků Organizace a koordinace údržby Příprava a správa inzerátů na pronájmy
Požadujeme:
Koho hledáme Máš zkušenost jako osobní/executive asistentka nebo office manager Jsi systematická, samostatná, proaktivní a věci dotahuješ do konce Umíš Excel/Google Sheets a další běžné online nástroje Máš praxi s úkolovými systémy (Trello, Asana, Notion, Todoist apod.) Řidičský průkaz a ochota jezdit po Praze a okolí Diskrétnost, loajalita a profesionální vystupování jsou samozřejmostí Plynulá angličtina Full-time práce, částečně remote, ale s možností být osobně k dispozici Výhodou (alespoň jedna z nich): zkušenost z event managementu praxe v oblasti nemovitostí zkušenost s budováním osobní značky znalost concierge služeb základní orientace v účetnictví- počet míst - 1
Nabízíme:
Co nabízíme Spolupráci na IČO nebo pracovní smlouvu Finanční odměna dle zkušeností Flexibilní kombinaci práce online a osobně Dlouhodobou spolupráci v dynamickém prostředí e-commerce, osobní značky a správy nemovitostí Rozmanitou a smysluplnou práci, která nikdy nebude stereotypníinformace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Praha 9)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekPožadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
Dle domluvyDatum zadání:
8.9.2025Podobné nabídky
Hledaní práce
doporučujemeAdministrativní podpora pro HR oddělení; 45 tis Kč, 5 týdnů volna, sick days, st
ADECCO spol. s r.o. |
Praha
topJEN PRO OZP, Pracovník úklidu domácností - OZP, HPP, zkrácené úvazky, Praha
Teamium, s.r.o. |
Praha