Office Manager / Recepční

Nabídka již není aktuální.


Pro našeho významného mezinárodního klienta, působícího v oblastí telekomunikací, hledáte vhodného kandidáta/ku na pozici Office Manager / Recepční!

Co požadujeme?

    • SŠ vzdělání, min. 2 roky praxi na obdobné pozici
    • Anglický jazyk na komunikativní úrovni, další jazyky velkou výhodou!
    • Znalost práce na PC (Windows, MS Office)
    • Schopnost samostatné, systematické práce
    • Pozitivní a svědomitý přístup k práci
    • Časovou flexibilitu

Co je náplní práce?

    • Administrativní a správní činnosti, Starost o chod kanceláře (nákup, podpora, atd.)
    • Zpracovávání interní a externí korespondence společnosti
    • Organizace a starost o chod kanceláří
    • Péče o návštěvy i podpora pro vedení společnosti a své kolegy
    • Organizace zahraničních cest (letenky, ubytování, víza,…)

 

Co nabízíme?

    • Dlouhodobou spolupráci na HPP a zázemí stabilní mezinárodní společnosti
    • Motivující platové ohodnocení dle praxe a zkušeností až 30.000 Kč
    • 5 týdnů dovolené
    • Skvělé benefity (stravenky, přísp. na penzijní připojištění, přísp. na sportovní aktivity)
    • Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
    • Nástup možný IHNED!


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina

Plat:

od 30 tisíc

Datum zadání:

24.2.2018
/* Not affection functionality */