Office Manager / Recepční
TORO TRANS s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Pro našeho významného mezinárodního klienta, působícího v oblastí telekomunikací, hledáte vhodného kandidáta/ku na pozici Office Manager / Recepční!
Co požadujeme?
- SŠ vzdělání, min. 2 roky praxi na obdobné pozici
- Anglický jazyk na komunikativní úrovni, další jazyky velkou výhodou!
- Znalost práce na PC (Windows, MS Office)
- Schopnost samostatné, systematické práce
- Pozitivní a svědomitý přístup k práci
- Časovou flexibilitu
Co je náplní práce?
- Administrativní a správní činnosti, Starost o chod kanceláře (nákup, podpora, atd.)
- Zpracovávání interní a externí korespondence společnosti
- Organizace a starost o chod kanceláří
- Péče o návštěvy i podpora pro vedení společnosti a své kolegy
- Organizace zahraničních cest (letenky, ubytování, víza,…)
Co nabízíme?
- Dlouhodobou spolupráci na HPP a zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Motivující platové ohodnocení dle praxe a zkušeností až 30.000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- Skvělé benefity (stravenky, přísp. na penzijní připojištění, přísp. na sportovní aktivity)
- Možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
- Nástup možný IHNED!
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
PrahaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Referent/ka, Sekretářka/Recepční
Požadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPožadované jazyky:
AngličtinaPlat:
od 30 tisícDatum zadání:
24.2.2018Podobné nabídky
Hledaní práce
topAdministrativní pracovník, 22-27.000,-Kč, Praha-vyhrazeno pro invalidní důchodce
Petr Boček |
Praha