Office manager/managerka v CAPITAL Trust, a.s.

Nabídka již není aktuální.


Rozšiřte náš mladý, dynamický, přátelský tým, CAPITAL Trust, a.s. přijme office managera/managerku! Pracovní náplní je organizace vnitřních a interních vztahů naší skupiny firem, koordinace komunikace mezi zaměstnanci a externími spolupracovníky jako účetní, advokát, projektant, daňový poradce, klienti, dodavatelé apod. Musíte se dorozumět anglicky, další jazyky výhodou. Praxe ŘP nejsou nutné, ale jsou výhodou. Naše firmy vlastní byty a činžovní domy (celkem 230 jednotek) v ČR, z toho cca polovina je v Praze. Činností firmy je rezidenční development, nové akvizice, výkup nemovitostí. Nabízíme dlouhodobé zaměstnání, stabilitu v silné společnosti, progresivní odměňování, kariérní růst, mimopražským zájemcům nabízíme bydlení. Těšíme se na Vás!


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha 1 (Elišky Krásnohorské 2)

Benefity:

Sleva na firemní produkty, Zaměstnanecké půjčky, Pitný režim, Příspěvek na dopravu, Home office, Služební auto, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina, Čeština

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

10.10.2018
/* Not affection functionality */