Office manager/managerka v CAPITAL Trust, a.s.
Nabídka již není aktuální.
Rozšiřte náš mladý, dynamický, přátelský tým, CAPITAL Trust, a.s. přijme office managera/managerku! Pracovní náplní je organizace vnitřních a interních vztahů naší skupiny firem, koordinace komunikace mezi zaměstnanci a externími spolupracovníky jako účetní, advokát, projektant, daňový poradce, klienti, dodavatelé apod. Musíte se dorozumět anglicky, další jazyky výhodou. Praxe ŘP nejsou nutné, ale jsou výhodou. Naše firmy vlastní byty a činžovní domy (celkem 230 jednotek) v ČR, z toho cca polovina je v Praze. Činností firmy je rezidenční development, nové akvizice, výkup nemovitostí. Nabízíme dlouhodobé zaměstnání, stabilitu v silné společnosti, progresivní odměňování, kariérní růst, mimopražským zájemcům nabízíme bydlení. Těšíme se na Vás!
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 1 (Elišky Krásnohorské 2)Benefity:
Sleva na firemní produkty, Zaměstnanecké půjčky, Pitný režim, Příspěvek na dopravu, Home office, Služební auto, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Sekretářka/Recepční