Office manager / Executive assistant (A14267)
AURES Holdings a.s.
Máš nepřekonatelné organizační dovednosti, jsi komunikativní, administrativa ti jde od ruky a to všechno zvládáš s úsměvem? Získej nejen zajímavou pozici, ale také možnost kariérně vyrůst v mezinárodní společnosti a k tomu jedničce na trhu.
- Office management v rámci jedné z našich divizí - zajišťování vybavení, požadavků na ostatní. oddělení společnosti, řešení ad-hoc úkolů.
- Výkonná, organizační a administrativní podpora divizního ředitele.
- Organizace interních a externích schůzek, telefonátů a konferencí.
- Zajištění oběhu interních dokumentů.
- Organizace služebních cest.
Požadujeme:
- Příjemné a profesionální vystupování.
- Zkušenost na obdobné pozici výhodou.
- Samostatnost, pozitivní přístup a chuť aktivně řešit aktuální požadavky.
- Velmi dobrou znalost MS Excel.
- Výbornou znalost anglického jazyka v psané i mluvené formě.
- Nástup ideálně ihned.
- počet míst - 1
Nabízíme:
- Samostatnou práci s možností seberealizace.
- Pracovní stabilitu a zázemí úspěšné mezinárodní firmy.
- Motivující finanční ohodnocení.
- 5 dní volna k dovolené navíc.
- Zdravotní péči uLékaře.cz.
- Zvýhodněné tarify od T-mobile pro sebe i rodinné příslušníky.
- Slevy na firemní služby a produkty - nákup vozu i pro rodinné příslušníky, pojištění, financování, servis vozu a další.
- Další firemní benefity - Multisport karta, pravidelné teambuildingové akce a soutěže, slevy u obchodních partnerů.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
PrahaTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekPožadované vzdělání:
ZákladníPlat:
35000 - 50000 Kč/měs.Datum zadání:
6.9.2025Podobné nabídky
Hledaní práce
doporučujemeAdministrativní podpora pro HR oddělení; 45 tis Kč, 5 týdnů volna, sick days, st
ADECCO spol. s r.o. |
Praha