Nastartujte svou kariéru v IT! Service Desk Specialist
Nabídka již není aktuální.
Pro našeho významného klienta, který se zabývá dodáváním kompletního řešení v oblasti ICT, hledáme šikovného a učenlivého kolegu do týmu na pozici Service Desk Specialist. Chcete se naučit nové technologie? Pracovat v přátelském prostředí a rozvíjet se ve svém oboru? Pak jste to možná právě VY!
Jaká bude Vaše pracovní náplň?
-
budete přebírat telefonické a emailové servisní požadavky od klientů
-
hlídání monitorovacích systémů
-
analyzovat a řešit incidenty, na základě kterých budete předávat požadavky technikům
-
podílení se na rozvoji Service Desk nástrojů – každý dobrý nápad je ceněn a také ohodnocen
-
spolupráce na projektech a správa dokumentů
-
tvorba reportů pro zákazníky
Co od Vás budeme potřebovat?
-
středoškolské vzdělání
-
znalost na úrovni systémového administrátora (Microsoft Windows Server 2008 a vyšší/Linux) – pokud jste začátečníci, nebojte, rádi Vás vše potřebné naučíme
-
měli byste mít alespoň rámcovou představu o IT z pohledu bezpečnosti
-
znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni – občas je potřeba domluvit se s dodavateli ze zahraničí
-
samostatnost a ochotu učit se nové technologie a ve svém oboru se dále rozvíjet
-
zkušenosti s Messaging a collaboration technologiemi výhodou
A co za to dostanate?
-
dobré platové ohodnocení
-
týden dovolené navíc
-
stravenky
-
možnost kariérního růstu
-
školení v zahraničí a hrazené certifikace
-
podpora společnosti pokud se budete chtít dále vzdělávat
-
roční bonusy
-
přátelské a férové prostředí
Jak bude vypadat Vaše pracovní doba?
Aby byli klienti spokojení je potřeba zajišťovat servisní pohotovost vždy od 7:00 do 19:00. S druhým kolegou se tak budete střídat v začátku a konci pracovní doby. Jeden týden tedy pracujete od 7:00 do 14:00, další týden od 12:00 do 19:00. Možnost domluvit odpolední směny formou home-office.
Možnost nástupu
-
ihned