Nabídka již není aktuální.


M2C byla založena v roce 1992. V současnosti je předním českým poskytovatelem komplexních služeb v oblasti facility managementu (technické zabezpečení a údržba budov, integrované bezpečnostní služby, technologie a úklid). Za 25 let své existence se rozrostla v dynamickou společnost a mimo Českou a Slovenskou republiku úspěšně expandovala do Bulharska, Maďarska, Polska, Ruska, Turecka a do dalších zemí.

Co u nás budete mít na starosti:

• Organizování interních eventů
• Organizování odborných kulatých stolů a konferencí
• Správa externích dodavatelů – objednávání reklamních předmětů, objednávání tiskových materiálů
• Zpracování administrativy spojené s marketingovými činnostmi
• Tvorba obsahu interního magazínu pro zaměstnance
• Spolupráce na interním CSR projektu

Čím byste měl/a vynikat?

• Samostatnost při plnění úkolů
• Časová flexibilita a pozitivní přístup k práci a kolegům
• Kreativita a zajímavé nápady
• Spolehlivost, zodpovědnost za svěřené úkoly
• Znalost AJ na komunikativní úrovni

Co vám nabízíme?

• Práci ve stabilní české společnosti s mezinárodní působností
• Různorodou práci u které se nebudete nikdy nudit
• Odpovídající finanční ohodnocení a benefity
• Mzda 20000-30000,-Kč

Kontakt:

Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112


informace

Zadavatel:

Pracoviště:

Praha

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

20.4.2018
/* Not affection functionality */