- Vedení týmu nákupčích a komunikace s nákupem mezinárodní centrály
- Vedení týmu skladníků a řidičů
- Metodické řízení skladů
- Příprava, řízení, zpracování a vyhodnocení roční inventury skladů
- Nastavování a správa min/max nastavení na skladech
- Nákupní/skladové analýzy a reporting
- Správa dodavatelských podmínek a ceníků včetně aktualizace
- Hodnocení dodavatelů a hodnocení dalších cílů v rámci ISO certifikace
- Řešení dodavatelských smluv, evidence zpětných dodavatelských bonusů, reporting vybraným dodavatelům
- Komplexní řízení externí dopravy, komunikace s dopravci
- Komunikace s celním úřadem při clení zásilek, zastřešení agendy Intrastat
- Spolupráce na řešení zákaznických a dodavatelských reklamací
- Spolupráce s obchodním týmem, týmem KAM, produktovými specialisty a finančním oddělením
Požadujeme:
- Min. SŠ vzdělání, VŠ ekonomického / dopravně logistického/strojírenského zaměření výhodou
- Silnou schopnost řízení týmů (vynikající komunikační dovednosti, koordinace mezi týmy, rozvoj podřízených, stanovení vize, strategie a metodiky fungování jednotlivých rolí i celků)
- Analytické dovednosti, schopnost daty podloženého rozhodování
- Schopnost řídit středně velké projekty (př. stěhování skladu)
- AJ na úrovni minimálně B1, častá komunikace písemně i ústně s kolegy ze zahraniční centrály
- Velmi dobrou úroveň práce s MS Excel, znalost programu Helios Orange výhodou
- Praxi v nákupu a logistice
- Bydliště v Ostravě a okolí
- počet míst - 1
Nabízíme:
- Velice zajímavou a širokou náplň práce, která zaručuje profesní růst
- Působení v mezinárodní společnosti, která má na jedné straně korporátně nastavené procesy, ale na druhé straně poskytuje dostatek prostoru pro lokální řešení a lokální strategii
- Působení v distributorské společnosti s extrémně komplexní nabídkou, pro kterou jsou nákupní, logistické a skladové procesy alfou omegou jejího úspěchu
- Služební vůz i k soukromému použití
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu
- Stravenky
- Multisport / Flexipassy
- Penzijní připojištění po roce