Hledáme koordinátora zakázek pro naši brněnskou pobočku! Pozice je určena především pro uchazeče s částečným invalidním důchodem (OZP), kteří chtějí uplatnit své schopnosti v organizační a manažerské roli bez fyzicky náročné práce. Čeká vás vlastní kancelář v Brně, služební auto a pestrá práce, při které využijete své organizační schopnosti i zkušenosti s vedením lidí. vedení a podpora týmu pracovníků (školení, kontrola) plánování směn a zajištění plynulého chodu zakázek kontrola a koordinace prací přímo v terénu (služebním autem) komunikace s klienty a kolegy napříč firmou zpracování podkladů pro mzdy a reporting
Požadujeme:
zkušenosti s vedením lidí (profesně nebo i z jiné praxe) řidičský průkaz sk. B a aktivní řízení (služební auto k dispozici) samostatnost, zodpovědnost a organizační schopnosti ochotu pracovat v kanceláři i jezdit za zakázkami spolupráce možná na HPP- počet míst - 1
Nabízíme:
pracovní místo vhodné pro OZP vlastní kancelář v Brně služební automobil i k soukromému využití + notebook a mobil flexibilní pracovní dobu – přizpůsobíme ji vašim možnostem a zdraví plné zaškolení, podporu týmu a přátelské prostředí stabilní zázemí, dlouhodobou spolupráci a férové jednání půlroční stabilizační odměny platové ohodnocení 40 000 – 50 000 Kčinformace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Brno (Brno, Charbulova 96/168)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro OZPPožadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPlat:
40000 - 50000 Kč/měs.Datum zadání:
21.10.2025Podobné nabídky
Hledaní práce
Doručovatel zásilek služebním autem - ranní směny, víkendy a svátky volné, Brno,
Česká pošta, s.p. |
Brno

Odebrat z oblíbených




