Junior Customer Service Specialist


Hledáme empatické, vstřícné a pro-zákaznické kolegyně/kolegy na naší zákaznickou podporu na pozici Junior Customer Service Specialist. Baví vás pomáhat lidem a řešit jejich výzvy s úsměvem?

Chcete být oporou zákazníkům?

Pak jste u nás správně! Přidejte se k našemu týmu zákaznické podpory v Allegro, kde je naším primárním záměrem pomoci zákazníkovi. Jsme tu pro lidi!

Co bude náplní vaší práce?

  • Pomoc s doručenými zásilkami: Ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli
řešení.
  • Komplexní podpora: Poskytování informací o uživatelském prostředí Allegra, jak nakupovat na platformě, jak reklamovat u prodejců, a
pomoc při řešení sporů s prodejci.
  • Multikanálová komunikace: Komunikace s našimi zákazníky probíhá převážně pomocí e-mailu, chatu na webu Allegro a WhatsApp.
Zákazník si navíc může objednat hovor a my mu zavoláme.
  • Spolupráce napříč odděleními: Jako poradce budete úzce komunikovat s dalšími týmy, jako jsou kvalita, security a merchant oddělení,
abyste zajistili nejlepší řešení.

Co u nás najdete a proč vás to bude bavit?

  • Práce s posláním: Budete skutečně pomáhat zákazníkům a edukovat je.
  • Nulový tlak na prodej: Na rozdíl od mnoha call center, u nás nejsme prodejní linka. Zaměřujeme se výhradně na podporu!
  • Dynamické prostředí s širokým spektrem dotazů.
  • Možnost učit se a rozvíjet své komunikační a řešitelské dovednosti.

Koho hledáme?

  • Osobu s vynikajícími komunikačními schopnostmi a vysokou mírou empatie.
  • Zájem o online nakupování a e-commerce prostředí.
  • Schopnost pracovat s více komunikačními kanály.
  • Spolehlivost a zodpovědnost.
  • Pracovní doba: Pokrýváme zákazníky každý den PO - NE od 8:00 do 22:00. Směny jsou rozděleny na tři a to v tomto rozložení: 8 - 16:30,
11:30 - 20:00, 14:00 - 22:00.

Proč do toho jít?

  • Celkem 29 dnů volna (20 dní dovolené, 5 dnů volna navíc, 3 sick days, Den dobrovolnictví) a k tomu ještě volno na ošetřování člena rodiny.
  • Chceš splnit svůj tvůrčí nebo cestovatelský sen? Žádný problém, po roce si můžeš vzít sabbatical, tj. až měsíc volna navíc. A po dvou
letech máš nárok dokonce na dva měsíce volna!
  • Dostaneš stravenky, které můžeš využít ve spoustě skvělých podniků, nebo si můžeš vybrat stravenkový paušál .
  • Záleží nám na zdraví našich zaměstnanců, proto nabízíme možnost získat kartu Multisport.
  • Příspěvek na Penzijní připojištění
  • Možnost Home Office
  • Právě se Ti narodilo dítě nebo chceš doprovodit svou ratolest na jeho nebo její první školní den? Ve všem tě podpoříme!
  • Našich zaměstnanců si vážíme, a proto pro ně máme odměnu za odpracované roky.
Kanceláře jsou na adrese: Českobratrská 3321/46, Ostrava Nordica Office Připojte se k týmu, kde je pomoc zákazníkovi prioritou číslo jedna! Pošlete nám svůj životopis a pojďme se potkat!

Požadujeme:

  • počet míst - 2
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Ostrava (Ostrava, Českobratrská 3321/46)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

29000 - 34000 Kč/měs.

Datum zadání:

24.7.2025
/* Not affection functionality */