Junior Customer Service Specialist One by Allegro
Allegro Retail a.s.
Hledáme parťáka do týmu! Někoho kdo je vstřícný a pro-zákaznický.
Baví vás pomáhat lidem?
Chcete být oporou zákazníkům v tom nejdůležitějším – když čekají na svůj balík? Pak jste u nás správně! Do našeho týmu zákaznické podpory hledáme nového kolegu/kolegyni!Koho hledáme?
Osobu s výbornými komunikačními dovednostmi. Empatického/ou a trpělivého/ou parťáka/parťačku. Člověka, který má rád/a pořádek a nebojí se řešit problémy.Požadujeme:
Co bude náplní vaší práce? Pomoc s doručenými zásilkami: Ať už jde o nedoručené, poškozené nebo nekompletní zásilky, budete tu, abyste zákazníkům poskytli řešení. Péče o zákazníky: Budete zajišťovat kompletní servis pro zákazníky Allegro i jiné odesílatele ohledně doručení zásilek. Komunikace: Budete komunikovat s klienty telefonicky (příchozí hovory nebo callbacky na základě jejich požadavku), přes chat i e-mail. Budete podporou pro koncové zákazníky, která se stará o zásilky od odesílatelů, jako je Allegro, i od dalších partnerů. Nejedná se o žádné cold cally, ale o čistou, nefalšovanou pomoc!Co u nás najdete a proč vás to bude bavit?
Práce s posláním: Budete skutečně pomáhat zákazníkům a edukovat je. Nulový tlak na prodej: Na rozdíl od mnoha call center, u nás nejsme prodejní linka. Zaměřujeme se výhradně na podporu! Dynamické prostředí s širokým spektrem dotazů. Možnost učit se a rozvíjet své komunikační a řešitelské dovednosti.- počet míst - 1