HR Koordinátor s polštinou
Nabídka již není aktuální.
Náplň práce
• koordinační činnost svěřené zakázky
• administrativní činnost spojená s náborem a koordinací agenturních zaměstnanců
• poradenská činnost pro agenturní zaměstnance
• služební cesty ke klientovi- výběrová řízení, pravidelné konzultace s klientem, konzultační hodiny
• služební cesty- může být se zaměstnanci na lékařské prohlídky a na ubytovny
• řešení krizových situací
• pravidelná komunikace s klientem i agenturními zaměstnanci
• organizace náboru, nástupů, lékařských prohlídek
• příprava podkladů pro zpracování personální a mzdové agendyPotřebné kompetence • min. SŠ vzdělání
• znalost polského jazyka výhodou (dle personálního stavu pobočky)
• zkušenosti s prací v agentuře práce (realizátor, koordinátor) velkou výhodou
• základní znalosti v problematice mzdového účetnictví výhodou
• dynamická osobnost, schopná rychle a pružně reagovat na nové požadavky, odolná vůči stresu
• výborné organizační a komunikační schopnosti
• dobré prezentační dovednosti
• samostatná a výkonově orientována osobnost
• asertivita, schopnost efektivně komunikovat se zaměstnanci na všech úrovních, včetně komunikace s klientem
• pečlivost, systematický přístup, zodpovědnost
• časová a prostorová flexibilita podmínkou
• ŘP sk. B - aktivní řidič
• znalost MS office
Co nabízíme?
• rozvoj osobnostní i v rámci profese (není nutná praxe v personalistice)
• práce v přátelském a příjemném prostředí
• možnost získat praxi v oblasti personalistiky
• rozvoj a využití polského jazyka
• zázemí ryze české stabilní společnosti, která je významným hráčem na poli agenturního zaměstnávání
• motivační finanční ohodnocení
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Plzeň (Alejnikovova 5)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Notebook, Služební auto, Mobilní telefon, Pružná pracovní doba,Zařazeno v oborech:
Personalistika a lidské zdrojeHR bussiness partner, Náborář, Personalista a HR manažer