Pro americkou nadnárodní společnost hledáme schopného HR Assistanta/ku, který se připojí k dynamickému týmu.
Náplň práce:
- Plánování pohovorů a telefonických screenů
- Komunikace s kandidáty, recruitery a hiring manažery
- Aktualizace dat v interních náborových systémech
- Zajištění zpětné vazby kandidátům
- Pomoc při organizaci onsite interview dnů
- Spolupráce s evropským HR týmem při zajištění benefit agendy a zaměstnaneckého servisu
Požadujeme:
- Výbornou znalost angličtiny – každodenní pracovní jazyk
- Dále požadujeme jeden z následujících jazyků:
- Italština: velkou výhodou – pro komunikaci se zaměstnanci v Itálii
- Slovenština: nutná – hledáme kandidáta/slovensky mluvícího na denní komunikaci
- Skvělé organizační a komunikační schopnosti
- Schopnost pracovat samostatně, efektivně a s důrazem na detail
- Zvládání více úkolů současně, flexibilita a proaktivní přístup
- Týmový duch a chuť pomáhat
- Zkušenost s koordinací, administrativou nebo zákaznickým servisem výhodou
- počet míst - 3
Nabízíme:
- Smlouva na dobu určitou - 12 měsíců
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Podporující tým a přátelské pracovní prostředí
- Příspěvek na stravování (stravenkový paušál nebo karta)
- Zkušenost s náborem v rámci nadnárodní firmy
- Možnost profesního růstu