Chceš být důvodem, proč nás mají klienti rádi? Hledáme zkušeného Customer Care Specialistu! Věříš, že profesionální a přitom lidská komunikace je základem skvělé péče o zákazníky? Máš zkušenosti s telefonickou komunikací a umíš psát srozumitelné, přátelské a zároveň kvalitní e-maily? Pak hledáme právě tebe! Do našeho týmu hledáme proaktivního a komunikativního člověka, který se nebojí zvednout telefon, umí naslouchat a s chutí pomáhá klientům. Budeš klíčovým článkem zákaznické zkušenosti – a to se počítá.
Co tě u nás čeká?
Budeš hlavním kontaktem pro naše klienty – po telefonu i e-mailem Pomůžeš řešit jejich požadavky, otázky i přání rychle, vstřícně a s úsměvem Každý den budeš mít možnost ovlivnit, jak nás zákazníci vnímají a proč nás doporučují dálProč právě k nám?
Protože u nás nejsi jen číslo. Každý člen týmu má skutečný vliv na to, jak naši klienti vnímají naši značku. Pokud chceš být jedním z těch, díky kterým se k nám klienti rádi vracejí, ozvi se. Jsme AdBros. Společně s klienty realizujeme jejich představy v digitálním světě – efektivně, srozumitelně a s dlouhodobou péčí. Těšíme se na tebe!Požadujeme:
Zkušeného a jistého člověka na telefonu, který se nebojí mluvit ani v náročnějších situacích Skvělého psavce, který zvládne formulovat profesionální e-maily s přátelským tónem Proaktivního a samostatného parťáka, který přichází s nápady a řešeními Komunikačně silnou osobnost, která si umí získat důvěru Týmového hráče, o kterého se můžeme vždy opřít- počet míst - 1