Office managerka
Nabídka již není aktuální.
Společnost podnikající v oblasti developmentu, investic, realit a cestovním ruchu hledá do mladého kolektivu brněnské firmy asistentku ředitele. Požadujeme: -středoškolské vzdělání -předchozí zkušenosti na obdobné pozici výhodou -komunikativnost -časovou flexibilitu -spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost -znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) -řidičský průkaz sk. B Pracovní náplň: -administrativní činnost, -personálni agenda, -účast na jednáních, zápisy z jednání a schůzek vedoucích pracovníků, -výpomoc v právní, obchodní a marketingové sekci firmy Nabízíme: -příjemné pracovní prostředí, -pracovní rozmanitost, -rozvoj a rozšíření dosavadních zkušeností, -vynikající platové podmínky a bonusy, -místo výkonu práce: Brno
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
BrnoTyp smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Sleva na firemní produkty, Finanční bonusy,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Sekretářka/Recepční