Asistentka jednatele
FENIX SEARCH s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
Typ úvazku: hlavní pracovní poměr
Místo výkonu práce: Brno - město
Termín nástupu: dohodou - výpovědní doba není překážkou
Finanční ohodnocení: dle Vašich zkušeností
SKVĚLÝ ŠÉF? VÝBORNÝ KOLEKTIV?
FÉROVÉ JEDNÁNÍ?
RŮZNORODÁ A ZAJÍMÁVÁ PRÁCOVNÍ NÁPLŇ?
TO NENÍ SEN, ALE NAŠE PRACOVNÍ NABÍDKA PRO VÁS!
Česká společnost s dlouholetou působností na trhu v automobilovém průmyslu hledá kandidátku na pozici ASISTENTKA JEDNATELE.
JAKÉ AKTIVITY BUDETE VYKONÁVAT?
- zajišťovat denní chod kanceláře jednatele společnosti
- evidovat příchozí a odchozí firemní poštu a spravovat firemní emaily
- působit jako administrativní podpora a spolupracovat s ostatními členy vedení společnosti
- organizovat schůzky/jednání, plánovat čas a vést diář jednatele
- kompletovat, evidovat a zakládat obchodní smlouvy
- zajišťovat a organizovat služební cesty pro vedení společnosti (hotely, letenky) a jejich následné vyúčtování
- organizovat firemní akce (připravovat porady, školení, konference, veletrhy a eventy)
- účastnit se firemních porad a zpracovávat zápisky z těchto porad
- aktuálně řešit úkoly dle požadavků jednatele a samostatně určovat priority
- dohlížet na zásoby kancelářských potřeb a firemního občerstvení
CO OČEKÁVÁME OD VHODNÉHO UCHAZEČE O TUTO PRÁCI?
- SŠ vzdělání
- zkušenosti minimálně 2 roky na podobné pozici
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni min. B1 – budete běžně využívat mluvenou i psanou formu se zákazníky a dodavateli
- řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - budete nepravidelně vyjíždět za účelem organizace různých akcí
- výborné komunikační a organizační dovednosti
- uživatelská znalost PC a MS Office na pokročilé úrovni
- proaktivní přístup, drive a průbojnost – pro dotažení a vyřešení úkolů do konce, vyřešení neodkladných záležitostí a nastavení priorit
- člověk na této pozici by měl být loajální, diskrétní a příjemný, budete denně filtrovat důležité věci/záležitosti od nepodstatných a je důležité, aby to bylo příjemně, s ochotou a smyslem pro humor
CO MŮŽETE VY OČEKÁVAT OD ZAMĚSTNAVATELE ZA DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI?
- perspektivní zaměstnání ve středně velké ryze české společnosti, která je na trhu více než 16 roků
- příjemné pracovní prostředí – jedná se o práci převážně v kanceláři
- motivační finanční ohodnocení
- notebook a mobilní telefon
- stravenky v hodnotě 80 Kč
- 20 dnů dovolené + 2 dny sick day
- možnost odborného růstu - školení
- kurzy anglického jazyka
- občerstvení na pracovišti, můžete si udělat výbornou kávu nebo čaj
- zastávka MHD je pět minut od pracoviště
- možnost využití firemního stravování
informace
Zadavatel:
Personální agenturaPracoviště:
Brno (Malinovského náměstí 603/4)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekZařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Vkládání dat do počítače