Asistentka jednatele

Nabídka již není aktuální.


Typ úvazku: hlavní pracovní poměr

Místo výkonu práce: Brno - město

Termín nástupu: dohodou - výpovědní doba není překážkou

Finanční ohodnocení: dle Vašich zkušeností

SKVĚLÝ ŠÉF? VÝBORNÝ KOLEKTIV?

FÉROVÉ JEDNÁNÍ?

RŮZNORODÁ A ZAJÍMÁVÁ PRÁCOVNÍ NÁPLŇ?

TO NENÍ SEN, ALE NAŠE PRACOVNÍ NABÍDKA PRO VÁS!

Česká společnost s dlouholetou působností na trhu v automobilovém průmyslu hledá kandidátku na pozici ASISTENTKA JEDNATELE.

JAKÉ AKTIVITY BUDETE VYKONÁVAT?

    • zajišťovat denní chod kanceláře jednatele společnosti
    • evidovat příchozí a odchozí firemní poštu a spravovat firemní emaily
    • působit jako administrativní podpora a spolupracovat s ostatními členy vedení společnosti
    • organizovat schůzky/jednání, plánovat čas a vést diář jednatele
    • kompletovat, evidovat a zakládat obchodní smlouvy
    • zajišťovat a organizovat služební cesty pro vedení společnosti (hotely, letenky) a jejich následné vyúčtování
    • organizovat firemní akce (připravovat porady, školení, konference, veletrhy a eventy)
    • účastnit se firemních porad a zpracovávat zápisky z těchto porad
    • aktuálně řešit úkoly dle požadavků jednatele a samostatně určovat priority
    • dohlížet na zásoby kancelářských potřeb a firemního občerstvení

CO OČEKÁVÁME OD VHODNÉHO UCHAZEČE O TUTO PRÁCI?

    • SŠ vzdělání
    • zkušenosti minimálně 2 roky na podobné pozici
    • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni min. B1 – budete běžně využívat mluvenou i psanou formu se zákazníky a dodavateli
    • řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič - budete nepravidelně vyjíždět za účelem organizace různých akcí
    • výborné komunikační a organizační dovednosti
    • uživatelská znalost PC a MS Office na pokročilé úrovni
    • proaktivní přístup, drive a průbojnost – pro dotažení a vyřešení úkolů do konce, vyřešení neodkladných záležitostí a nastavení priorit
    • člověk na této pozici by měl být loajální, diskrétní a příjemný, budete denně filtrovat důležité věci/záležitosti od nepodstatných a je důležité, aby to bylo příjemně, s ochotou a smyslem pro humor

CO MŮŽETE VY OČEKÁVAT OD ZAMĚSTNAVATELE ZA DOBŘE ODVEDENOU PRÁCI?

    • perspektivní zaměstnání ve středně velké ryze české společnosti, která je na trhu více než 16 roků
    • příjemné pracovní prostředí – jedná se o práci převážně v kanceláři
    • motivační finanční ohodnocení
    • notebook a mobilní telefon
    • stravenky v hodnotě 80 Kč
    • 20 dnů dovolené + 2 dny sick day
    • možnost odborného růstu - školení
    • kurzy anglického jazyka
    • občerstvení na pracovišti, můžete si udělat výbornou kávu nebo čaj
    • zastávka MHD je pět minut od pracoviště
    • možnost využití firemního stravování

informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Brno (Malinovského náměstí 603/4)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

20.6.2017

Podobné nabídky

Hledaní práce


/* Not affection functionality */