Asistentka generálního ředitele (PL4299)

Nabídka již není aktuální.


Požadavky:

SŠ/ VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru, praxe být nemusí, jedná se o juniorní pozici.
Stačí nám komunikativní AJ, znalostí práce na PC (MS Office - zejména MS Word, MS Excel, PowerPoint). Počítáme se znalostí spisovné češtiny a bezchybným písemným projevem. Příjemné vystupování, loajální povaha, preciznost, organizační schopnosti,
samostatnost, pečlivost, flexibilitu považujeme za naprostou samozřejmost; ŘP "B"

Popis:

Vedení sekretariátu GŘ, zodpovědnost za administrativní agendu, time management. Spolupráce na firemních akcích a projektech, administrativní činnost pro vedení společnosti, zápisy z porad, organizace služebních cest členů vedení společnosti, péče o zahraniční návštěvy ad. úkoly vyplývající z této prestižní a zajímavé pozice.

Nabídka:

Zajímavá práce v rámci mezinárodní společnosti,
odpovídající mzdové ohodnocení, možnost aktivního zapojení do firemních projektů a možnost pracovního růstu, kvalitní zaškolení;
zaměstnanecké výhody, např: 5 týdnů dovolené, příspěvky na stravování, penzijní nebo životní pojištění s příspěvkem zaměstnavatele, nadstandardní zdravotní péči a další výhody
Nástup dle možnosti kandidáta


informace

Zadavatel:

Personální agentura

Pracoviště:

Rychnov nad Kněžnou (okres)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Benefity:

13. plat, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Dovolená navíc,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina, Čeština

Plat:

od 25 tisíc

Datum zadání:

31.10.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

Asistent/ka pro mezinárodní tým vedení stavby Personal Consult s. r. o. | Rychnov nad Kněžnou

Referent/ka exportu Personal Consult s. r. o. | Rychnov nad Kněžnou

/* Not affection functionality */