Asistentka back office

Nabídka již není aktuální.

Jsme investiční skupina DRFG a aktuálně do našeho brněnského týmu hledáme milou a proaktivní asistentku, která se bude podílet na hladkém chodu naší brněnské kanceláře a s nadšením bude pracovat na svých každodenních úkolech.

Co bude náplní Tvé práce?

Tvorba databází, správa sociálních sítí (Především Linkedin). Tvorba e-mailových kampaní, komunikace s klienty.

Jaké vlastnosti by Ti neměly chybět?

    • Pracovitost
    • Produktivita
    • Efektivita
    • Samostatnost
    • Proaktivita
    • Kreativita

Co je pro tuto pozici dále nezbytností?

    • Ovládání PC (Google – kalendář, e-mail, textové soubory)
    • Bezchybná čeština psanou i mluvenou formou
    • Samostatnost, flexibilita, loajálnost
    • Práce min. 4 dny v týdnu 9-13 h.

      Co od nás můžeš očekávat?

    • Prostor pro realizaci vlastních nápadů
    • Odpovídající finanční ohodnocení + bonusy
    • Práci v mladém kolektivu
    • Kanceláře v centru Brna s pravidelným přísunem kávy, čaje a ovoce.

Pokud Tě nabídka zaujala, neváhej nám zaslat Tvůj životopis společně s motivačním dopisem na: michal.poradek@efekta-iz.cz

Budeme se Těšit na případnou spolupráci.


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Brno (Zvonařka 5)

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Požadované jazyky:

Čeština

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

19.1.2021

Podobné nabídky

Hledaní práce

Personální Konzultant pro Brno AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Brno

Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Notebook, Home office, Pružná pracovní doba, …


Používáme cookies, abychom mohli provozovat tuto internetovou stránku a zlepšit Vaši uživatelskou spokojenost. Budete-li pokračovat beze změny nastavení, předpokládáme, že souhlasíte s ukládáním souborů cookies z internetových stránek. Více informací o použití cookies.
OK
/* Not affection functionality */