Asistentka / Back office
KPMG Česká republika, s.r.o.
Nabídka již není aktuální.
V KPMG Česká republika hledáme kandidáta/ku na administrativní pozici, který/á by podpořila jeden z našich profesních týmů. Nabízíme ti možnost osobního rozvoje, mladý a dynamický kolektiv a pestrou práci, která tě bude bavit. Navíc budeš spolupracovat s experty v daném oboru a přímo s managementem společnosti.
Na jakou práci se můžeš těšit?
- Administrativně zaštítíš celou agendu několika manažerů, ale budeš pomáhat i dalším členům oddělení;
- Excel bude tvůj nejlepší kámoš – potřebujeme někoho, kdo si s ním opravdu rozumí;
- pomůžeš nám s formátováním nebo úpravou prezentací a dalších dokumentů, abychom je mohli předat klientovi nebo s nimi reprezentovat společnost na konferencích;
- často budeš pracovat s našimi interními systémy;
- když klientovi dodáme naši službu, vystavíš a pošleš mu fakturu;
- často někam cestujeme, budeme od tebe tedy také potřebovat zajistit pracovní cesty (doprava, ubytování, registrace programu i následné vyúčtování);
- jednou za čas potřebujeme pomoci s organizací týmových akcí nebo s přípravou akcí pro klienty.
Co bychom od tebe potřebovali?
- Plynulou znalost českého jazyka;
- pokročilou znalost anglického jazyka;
- výbornou znalost MS Office (především Excel);
- SŠ vzdělání nebo vyšší;
- 1-2 roky praxe na administrativní pozici pro tebe bude výhodou;
- rád/a a dobře komunikuješ a organizuješ (práci i akce, které máš na starosti);
- jsi rád/a součástí týmu;
- za svou práci se nebojíš nést odpovědnost.
A co ti nabízíme v KPMG?
- práci v mezinárodním prostředí;
- práci v mladém kolektivu zkušených profesionálů;
- uvolněnou firemní atmosféru, kterou je naše firma pověstná;
- možnost dalšího vzdělávání a rozvoje;
- benefity formou kafeterie ve výši 20.000 Kč ročně podle vlastního výběru;
- možnost zapojit se do našich CSR akcí a pomoci tak neziskovým organizacím.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha (Pobřežní 648/1a)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekTyp práce:
Práce pro absolventyBenefity:
Pitný režim, Příspěvek na životní pojištění, Multisport karta, Kultura, Notebook, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Home office, Mobilní telefon,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Sekretářka/Recepční
Požadované vzdělání:
Středoškolské s maturitouPožadované jazyky:
Angličtina, ČeštinaPlat:
od 25 tisícDatum zadání:
18.5.2018Podobné nabídky
Hledaní práce
topPracovník úklidu a pomoci v rodinách seniorů – pouze pro invalidní důchodce
Teamium, s.r.o. |
Praha 9