Asistentka / Back office

Nabídka již není aktuální.


V KPMG Česká republika hledáme kandidáta/ku na administrativní pozici, který/á by podpořila jeden z našich profesních týmů. Nabízíme ti možnost osobního rozvoje, mladý a dynamický kolektiv a pestrou práci, která tě bude bavit. Navíc budeš spolupracovat s experty v daném oboru a přímo s managementem společnosti.

Na jakou práci se můžeš těšit?

    • Administrativně zaštítíš celou agendu několika manažerů, ale budeš pomáhat i dalším členům oddělení;
    • Excel bude tvůj nejlepší kámoš – potřebujeme někoho, kdo si s ním opravdu rozumí;
    • pomůžeš nám s formátováním nebo úpravou prezentací a dalších dokumentů, abychom je mohli předat klientovi nebo s nimi reprezentovat společnost na konferencích;
    • často budeš pracovat s našimi interními systémy;
    • když klientovi dodáme naši službu, vystavíš a pošleš mu fakturu;
    • často někam cestujeme, budeme od tebe tedy také potřebovat zajistit pracovní cesty (doprava, ubytování, registrace programu i následné vyúčtování);
    • jednou za čas potřebujeme pomoci s organizací týmových akcí nebo s přípravou akcí pro klienty.

Co bychom od tebe potřebovali?

    • Plynulou znalost českého jazyka;
    • pokročilou znalost anglického jazyka;
    • výbornou znalost MS Office (především Excel);
    • SŠ vzdělání nebo vyšší;
    • 1-2 roky praxe na administrativní pozici pro tebe bude výhodou;
    • rád/a a dobře komunikuješ a organizuješ (práci i akce, které máš na starosti);
    • jsi rád/a součástí týmu;
    • za svou práci se nebojíš nést odpovědnost.

A co ti nabízíme v KPMG?

    • práci v mezinárodním prostředí;
    • práci v mladém kolektivu zkušených profesionálů;
    • uvolněnou firemní atmosféru, kterou je naše firma pověstná;
    • možnost dalšího vzdělávání a rozvoje;
    • benefity formou kafeterie ve výši 20.000 Kč ročně podle vlastního výběru;
    • možnost zapojit se do našich CSR akcí a pomoci tak neziskovým organizacím.

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Pobřežní 648/1a)

Typ smluvního vztahu:

Práce na plný úvazek

Typ práce:

Práce pro absolventy

Benefity:

Pitný režim, Příspěvek na životní pojištění, Multisport karta, Kultura, Notebook, Příspěvek na penzijní připojištění, Stravenky, Jazykové kurzy, Dovolená navíc, Home office, Mobilní telefon,

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Požadované jazyky:

Angličtina, Čeština

Plat:

od 25 tisíc

Datum zadání:

18.5.2018

Podobné nabídky

Hledaní práce

topMzdová účetní. Personal work agency s.r.o. | Praha 9


/* Not affection functionality */