ASISTENT/KA v realitní kanceláři v centru Prahy
Nabídka již není aktuální.
Realitní společnost s 20letou zkušeností na trhu realit a silným finančním zázemím, hledá do svého týmu vstřícnou a komunikativní uchazečku/uchazeče na pozici ASISTENT/KA.
Náplň práce:
• samostatné zpracování zadaných podkladů
• administrativní podpora pro jednatele společnosti
• péče o inzerci nabízených objektů (běžná správa textů a fotografií inzerátů)
• komunikace s klienty (osobně, po telefonu, emailem, uvedení do zasedací místnosti)
• organizace chodu kanceláře
• vyřizování běžných pochůzek
Požadujeme:
• minimálně středoškolské vzdělání
• hovorovou znalost AJ
• zkušenosti na obdobné pozici výhodou
• administrativní praxi na obdobné pozici výhodou
• dobrou znalost MS Office (běžné užívání Wordu a Excelu)
• pečlivost, přesnost, samostatnost, dobré organizační schopnosti, komunikativnost
Nabízíme:
• příjemné pracovní prostředí v centru Prahy (nyní Václavské náměstí, od 4/2019 na Náměstí Míru v moderně zařízených prostorech po kompletní rekonstrukci)
• výborná dostupnost MHD
• zajímavou a rozmanitou práci v zázemí silné společnosti v menším kolektivu
• finanční ohodnocení dle výkonu
• termín nástupu: ihned/ dohodou
• nástupní plat 28tis/měs.
• pracovní dobu: Po+Út 8-16h St+Čt 8-17:30h Pá 8-14h liché týdny, do 17hod sudé týdny střídavě s mladou kolegyní
• kuchyňka s barovým pultem, mikrovlnkou a kávovarem
• sprchový kout, zázemí pro zaměstnance
• mobilní telefon s nonstop tarifem
V případě zájmu posílejte životopis vč. fotografie.
Hezký den vám přeje tým spol. VÝBĚR REALITY, s.r.o.
informace
Zadavatel:
Firma - přímý zaměstnavatelPracoviště:
Praha 1 (Krakovská 1366/25)Typ smluvního vztahu:
Práce na plný úvazekBenefity:
Sleva na firemní produkty, Pitný režim, Mobilní telefon,Zařazeno v oborech:
Administrativní práceAdministrativní pracovnice/ík, Asistent/ka, Office manager, Sekretářka/Recepční, Vkládání dat do počítače, Zpracování dat a objednávek