Asistent/ka týmu Back office

Nabídka již není aktuální.


Máš rád/a pořádek ve věcech a pečlivost je tvé druhé jméno? 

Hledáš právě prima práci na HPP, kde se budeš moct rozvíjet a posouvat dál? 

Paráda! Právě rozšiřujeme naše týmy o posilu, která nám pomůže s administrativní agendou našeho back officu a finančního týmu. Není to žádný stereotyp, každý den může být jiný! Budeš komunikovat s kolegy napříč celou firmou a práci si můžeš spetřit i organizací různých eventů. A když tě napadně nějaký zlepšovák, který urychlí zajeté postupy, můžeš ho hned zrealizovat!

Co vás na této pozici čeká:

    • úzká spolupráce s týmy Back office a Finance
    • administrativní podpora těchto týmů - archivace smluv, zpracování dat do systému apod.
    • zařizování operativních úkolů
    • výpomoc na recepci, uvádění návštěv

Budeme rádi, když budete mít:

    • pečlivost, zodpovědnost a chuť do práce
    • znalost MS Excel na uživatelské úrovni
    • angličtinu na úrovni alespoň B1
    • proaktivní přístup - uvítáme čerstvé nápady na zlepšování zajetých postupů a procesů

Co za to na oplátku:

    • mladý, dynamický a veselý pracovní tým
    • zázemí v centru Prahy (50 metrů od Náměstí Míru)
    • atmosféru svobodné firemní kultury s orientací na výsledek a časovou flexibilitu
    • možnost kariérního posunu v rámci firmy
    • nástup dle dohody

Cítíte, že tahle práce je to pravé pro vás? Pošlete nám své CV a pár vět, proč by nám to spolu mohlo klapat. Těšíme se!


informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Praha (Belgická 38)

Typ smluvního vztahu:

Požadované vzdělání:

Nezáleží

Plat:

od 20 tisíc

Datum zadání:

22.11.2017
/* Not affection functionality */