Asistent/ka s možností kariérního růstu


Do našeho výkonného týmu v Generali České hledáme posilu na pozici asistenta/ky. Hlavní náplní bude organizace schůzek, komunikace s klienty a příprava podkladů pro zkušeného konzultanta. Práce je ideální pro někoho, kdo hledá jistotu, ale zároveň uvažuje do budoucna o profesním růstu – třeba i směrem k samostatné práci s klienty a vyšším výdělkům. Po zapracování nabízíme možnost kariérního posunu na obchodně-klientskou pozici.

Požadujeme:

  • Zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost
  • Chuť učit se a rozvíjet se
  • Základy práce na PC (Word, e-mail, vyhledávání)
  • Výhodou: zkušenost s administrativou, zákaznickým servisem nebo obchodem
  • Základy práce na PC (Word, e-mail, vyhledávání)
  • Výhodou: zkušenost s administrativou, zákaznickým servisem nebo obchodem
  • Čistý TR
  • Minimálně SŠ s maturitou
  • počet míst - 1

Nabízíme:

  • Fixní odměnu za asistentskou práci
  • Možnost výrazného přivýdělku při zapojení do obchodních aktivit
  • Jasnou kariérní cestu a mentoring
  • Flexibilní pracovní dobu (po zaučení částečný home office)
  • Fajn kolektiv a lidský přístup
Odpovědět

 

informace

Zadavatel:

Firma - přímý zaměstnavatel

Pracoviště:

Olomouc

Zařazeno v oborech:

Administrativní práce
Asistent/ka

Požadované vzdělání:

Středoškolské s maturitou

Plat:

Dle domluvy

Datum zadání:

12.6.2025
/* Not affection functionality */